Ise vaevanud pead pikalt, kahjuks peres pole enam kedagi alles, kes oleks tehnikaga sinapeal ja teaks neid asju.
Ühesõnaga iseehitatud väiketraktor väikemajapidamisse. Kasutatud vene veokite ja vene tehnika juppe. Mingi väike lõuna-Eesti väiketoodang oli see omal ajal.
Probleemiks on see, et pärast seda, kui kasutasin tänapäevast aga võimalikult paksu hüdroõli, hakkas süsteem lekkima aastate eest. Mis teha, nooruse vitsad. Tänapäevase õliga jooksis hüdrosilindrite juurest ja hakkas ka jagaja juurest kergelt tulema. Lõpetasin kiirelt selle õli kasutamise ja valasin sisse mingi vene oma. Nüüd hüdrosilindrite juurest peab, kui aastatega on hakanud läbi lekkima hüdrojagaja.
Minu meelest ühendusotstest ei jooksegi, vaid pigem nende tihvti vms avade juurest. Kui mõni ühendusots õline veel on, siis vist küljest ära ja Hüdroscandi vms see Tartus oli, sealt uued tihendid ja asi peaks jälle tihe olema?
Tegin paar pilti. Mis asjaga võib siis tegu olla? Mis mark, mis mudel? Sest näen, et 2 hooba on kasutusel. 3 hoob seisab tühjana. Igatahes ujuvat asendit antud jagajal ei ole.
Pildid:
Sopa ja pori all ning päris raskesti ligipääsetavas kohas ka veel.
Seega millega tegu ja mis oleks rahakotisõbralik variant et asi korda saaks ja tööd tehes õlinire taga ei oleks ja seistes plänn all?
1. Kas hakata remontima?
2. Lasta remontida?
3. Osta nö uus/taastatud vms sama marki hüdrojagaja?
4. Valida mingi teine või tänapäevane hüdrojagaja, aga millel oleks küljes ka ujuva asendi võimalus?
Küsiks ühe teise mure ka ära. Kas kuskil võetakse maha ka tagumise veosilla rehvid ja õhukumm välja ning tehakse kogu süsteem õhutihedaks tagasi? Hetkel veljel metallstutsi otsas ventiili osa ei pea ja rõhku sisse ka ei saa lasta. Seal on midagi nässus. Isegi uus ventiili see vahetatav sisu ei aita. Arvan, et peaks kuhugi viima, kes asja korda teeks. Khu võiks Tartus, Tartumaal või Valgamaal viia? Kus oleksid hinnad ka taskukohased ja mis see asi üldse maksta ka võib? Veidi väiksem kui mtz-82 tagumine rehv diameetrilt, kitsas.
Ja samamoodi näiteks esisillal, mingi ala 12-15 tolli vms see seal olla võib. Esisilla omadega pole vist mõtet tavalisse autoremondi töökohta minna? Velje rant ju teine ja vaadatakse, et mis see õhukumm seal veel on?
Pean mõni nv minema vaatama, mis rehv seal peal on. Tegelikult oleks vaja juba uusi rehve ja uut õhukummi. Peab siis sellekohase teema tegema turu alla. Siin vast ikka põllumajanduse asjatundjad koos.