Oleme oma 724-ga nüüd kevadtööd tehtud saanud, külvi lõpetasime seitsmendal. Töötundi küll veel eriti pole 250t ringis, aga senimaani pole ühestki rikkest ka märkigi. Senimaani on üldised muljed väga positiivsed. Külvitööd sai tehtud ööpäevringi seega proovitud kõik tuled ja viled. Positiivsest küljest on märkimistväärt väga mugav kabiin ja juhtseadmed eks oma osa on siinkohal mängida ka 5cm täpsusega autoroolimisel, mis kiirendas töötegemist ja seemnekulust oli märgata, et kogus mis kaaluga sai paika pandud see ka hektarile kulus seega võiks arvata, et ülekatet on vähe või pole üldse, aga eks täpsemalt kuidas meil see autoroolimise sättimine välja tuli näeb siis kui viljad tärkavad, aga iseenesest menüüdes on kõik lihtne ja üsna kiiresti äraõpitav. Tuled said masinale ka vägahead, ees 2 paari xenoneid ja nii naljatamisi võib öelda küll, et teeb ööd päevaks. Põhimõtteliselt on nii, et ainuke asi mis masinajuures häirib natuke on transpordil täiskiirusel(55km/h) liikumisel tekkiv undamine, tööpäeva algul ei pane seda väga tähele, aga kui õhtu jõuab juba kätte siis käbi see undamine päris vastikult ajudest läbi. Aga kui arvestada, et enamus põllutööriistadega üle 45km/h ei tohi sõitagi ja sellel kiirusel on masin mõnus vaikne ja pehme siis ei ole hullu. Muidu põllupeal isegi täiskoormusel on kabiinis vaikne. Siis sellest adblue-st, muidu pole temaga häda midagi, aga jutt, et seda peaaegu ei kulugi on natuke naiivne. Me päris täpset arvestust pole pidanud, aga nii 2 paaki kütet 700-800l ja läheb üks paagitäis adblue-d 40L nii enamvähem. Kütusekulu on ka positiivne st vana case-ga mis meil ennem oli ei olegi midagi väga võrrelda. Teepeal vahe 2 kordne fendt võtab 18-20L tunnis case võttis täiskiirusel 40L ikka ära. Üks näide ka põllutööst, tööriistaks carrier 500 töösügavus nii enamvähem 7-9cm(hernele harisime ette) case-ga oli keskmine liikumiskiirus 9.5km/h fendt tiris sama asja 13.5 km tunnis Paagitäis sai aga tühjaks sama ajaga ehk siis nii enamvähem 9-10 tundi ja 350-370l kütust. Siis tuleb arvestustejärgi vähemalt 25% vähem kütusekulu. Eks siinkohal vajab märkimist ka see, et case töötas täiskoormusel aga fendt-il oli natuke veel ruumi minna, aga me ei pidanud seda otstarbekaks, sest kompuuter hakkas siis näitama suuremat kulu hektarile kui samas tootlikus ei tõusnud niipalju, et seda taga ajada. Unustasin mainida, et ka carrieri töös kasutasime autoroolimist ja eks ilmselt sellest tuleb ka osa küttesäästu! Nüüd ootavad ees pritsitööd, eks näis kuda asi edeneb.
Jõudu tööle!
_________________ Ära osta masinat, millest mõistus üle ei käi!!!
|