Kogemus ainult Dong Fengi´ga, isal on mingi kuus aasta juba ja see on küll eriliselt pommikindel ja samas ka lolli kindel, aga äraütlemata primitiivne
Talvel -20 töötab vabalt suvise küttega, talvist kütet pole sinna keegi kunagi pannud
, tankimise ajaks tuleb paagilt sõel ära võtta muidu ei lähe küte sisse, aga mootor töötab nagu kella värk - ärge küsige kuidas, sest ma ei tea ja see on ebaloogiline, aga kui ise poleks tankinud ja tund aega lund lükanud ei usuks ka, filtrid ja värgid on kõik nagu peab originaal osad. Käima läheb iga ilmaga olgu külma palju tahes, mingit eelsoendust ega eelsüüteküünlaid seal pole ja ometi pole nii külma ilma veel olnud, et see käima ei läheks.
Kütet põhimõtteliselt ei võtagi, nii vähe, et eelmine tankimine on ammu meelest läinud kui paak uuesti tühjaks saab.
Muidugi hull kits on, tööstusrehvidega ja ilma istme vedrustuseta - tund aega toimetad ja oled paar senti lühemaks pekstud
Aga meh.käigukast on sellistel traktoritel paras ikaldus, vähe sellest, et käigu skeem on ajuvaba (üks käik siin-teine sealjne) on ka kiire ja aeglase grupi vahe nii suur, et sinna võiks ühe grupi veel vahele panna ja selle pärast rohkem sinna poole ei vaataks.
Ma ei tea kuidas teistel on, aga TYM on hüdrostaatilise ülekandega ja ma täna võtaks selle, isegi kui ta natuke kallim on, väikse masinaga on edasi tagasi nikerdamist laaduriga palju ja meh.kastiga kulub pool aega käikude ragistamiseks, sest sünkroid neil pole, samas hüdroga lased nagu muruniidukiga kahe pedaaliga.