v6sa kirjutas:
T150K on siin eelisseisus - igal käigul on 4 hüdrauliliselt lülitatavat astet. See parandab oluliselt mootori püsimist ökonoomses režiimis.
See "iga käigu astme" jutt on sul küll pisut segane.
T150K trakal on mehaaniline neljakäiguline individuaalsete hüdrauliliselt surutavate käigusiduritega käigukast.
Ehk käigukangiga valid käigurea 1-4 või 5-8 ja nüüd rooli kõrval oleva kangiga saad koormuse all
vastava rea käike vahetada. Käiguread omakorda jagunevad kas TR-transpordiread või KA-käiguaeglusti ehk tööread.
Ma ei ütleks, et see T150K-le mingit mugavust ja super ökonoomsust juurde annaks.
Selle masinaga tööd tehes mina küll ennast inimesena ei tundnud ja minu hinnang sellele masinale on "sündinud värdjas".