v6sa kirjutas:
Otseveostarter või reduktoriga?
Kui kõristab üle, on viga hammasülekandes (ja reeglina hooratta hammasvöös). Kontrolli hooratta hammasvööd ja otsi hammaste vigastusi või oluliselt kulunumat kohta.
Pendiksi libisemine ei kõrista, vaid laseb lihtsalt mootori pöörded üles ilma veota. Siin ei aita muu, kui vahetus. Pendiksi rullid peavad starteri mootorit pidada suutma!
Kui külmast käivitub tõepoolest poolest pöördest (mida ma ei usu mitte, tavaliselt tahab ikka mõne pöörde ette saada) ja soojalt mitte, siis on ilmselt klapivahed liiga väikesed. Samas peaks olema mootorit kerge ringi ajada...
Pritset võid ju prooviks veidi hilisemaks keerata.
See klapp ei ole surve jaoks, vaid sisselaske sulgemiseks. Tekitab vaakumi (silindrid ei täitu värske õhuga sisselasketakti ajal ja survetakti takistus on palju väiksem). Omal ajal pandi see sinna mootori hädaseiskamiseks. Aga sobib suurepäraselt starteri elu kergendamiseks.
Selle klapi kasutamisel peab ette vaatama - teoorias on võimalik lasta külm silinder kütust täis ja siis ei käivitu üldse.
seda ma nüüd ei oska öelda millist tüüpi starter.magneton 2,3kw vist oli..
Kui vahetati sidurit siis hammasvöö oli ok.
samas vana t 40 mees arvas algul et starteri viga ,et rootor või peksta seisna kinni.tegi lahti oli ok.
siis vaatas üle juhtmed (massi).
sai näpitud ka pritse nurka.
Vaatan lähipäeval ajan masina kuumaks ning ksa siis läheb soojast peast tööle või mitte