Tänane kuupäev Reede Mai 10, 2024 7:36 pm
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: dt-75 süüde
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 07, 2011 10:48 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2008 5:55 pm
Postitusi: 173
Asukoht: Mulgimaa
mootor smd-14 pidi külmalt pikalt käiama ennem kui tööle hakkas. Mõtsin siis et timmin pumpa veidi siia sinna ja lõpuks olin nii ära timmind, et ei tea kuhu ja palju on pööratud :)

Oskab keegi väikese ülevaate anda süüte õigeks panemisest?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: dt-75 süüde
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 07, 2011 11:00 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Okt 24, 2011 9:22 pm
Postitusi: 559
ja mina arvasin, et ma ainuke, kes foorumis alkoholijoobes kirjutab....

Diiselmootoritel ei saa minu teada süüdet timmida, sest pole süüteküünlaid. Võta pump maha ja lase stendis paika timmida.

_________________
endine kasutajanimi hillar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: dt-75 süüde
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 07, 2011 11:04 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 05, 2008 6:51 pm
Postitusi: 1165
Asukoht: Sangaste.
saab küll timmida diislil.nimelt eest jaotuskarbist saab muuta sissepritse ajastust.Selle peaks saama ise ka õigeks panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: dt-75 süüde
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 07, 2011 11:32 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2008 5:55 pm
Postitusi: 173
Asukoht: Mulgimaa
hillar2 kirjutas:
ja mina arvasin, et ma ainuke, kes foorumis alkoholijoobes kirjutab....

Diiselmootoritel ei saa minu teada süüdet timmida, sest pole süüteküünlaid. Võta pump maha ja lase stendis paika timmida.


pump on kunagi stendis käinud koos pihustitega...pumba eest saab mingi x kraadi võrra süütenurka muuta. Aga kuhu hooratas keerata kui see pulk mis käib hooratta sisse on vist ülemine surnud seis. Vähemalt sellel isendil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: dt-75 süüde
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 08, 2011 7:15 am 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 05, 2008 6:51 pm
Postitusi: 1165
Asukoht: Sangaste.
Jah ja veel on võimalus kas esimene või neljas silinder.Seda saad pihusti august pikka kruvikaga katsuda milline kolb on üleval.Kui sa kuidagi jagu ei saa siis ma võin otsida telefoni numbri kes sind siis õpetab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: dt-75 süüde
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 08, 2011 3:32 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Aug 28, 2011 5:30 pm
Postitusi: 20
Asukoht: Kamari
Mootorit ringi ajades vaata sisselaske klappi ,kui sulgub esimese silindri klapp siis pool pööret ja peaks olema esimeses silindris survetakti lõpp.Enne üss(pead ei anna )aga kuskil 10kraadi enne üssi peaks tulema kütuse pumba esimesse stutsi küte.

_________________
Korstnad puhtaks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: dt-75 süüde
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 08, 2011 4:47 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2008 5:55 pm
Postitusi: 173
Asukoht: Mulgimaa
mina kunagi panin siduri piduri pealt mingi teatud pikkus surnud seisust pidi tagasi või edasi keerama ja pumba esimese pihusti küte ülestulemine pidi sellega ühte minema....aga täpselt ei mäleta enam krt. Aga eks ma käin siis uurin küla pealt täpsemalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: dt-75 süüde
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 08, 2011 4:54 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Aug 28, 2011 5:30 pm
Postitusi: 20
Asukoht: Kamari
Pigem tagasi sest küte pihustatakse enne üssi sissekui hiljem siis süüde hiline.

_________________
Korstnad puhtaks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: dt-75 süüde
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 08, 2011 8:22 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Veebr 17, 2010 2:18 pm
Postitusi: 48
CMD-14 eelpumpenurga kontroll. Keera lahti jaotuskarbi kinnituspolt ja aseta selle alla traat nii et see jääb vastu rihmaseibi.Keera maha esimese sil. pihustitoru ja aja mootorit ringi kuni kütus hakkab tõusma.Siis tee rihmaseibile märk.Nüüd keera välja hoorattakojast seadekruvi ja pista see teisipidi auku ning aja mootorit ringi kuni see kruvi läheb hooratta sees olevasse auku.Nüüd on esimene silinder survetaktis ja üss.-is.Tee rihmaseibile teine märk.Kui eelpumpe nurk on õige siis on märkide vahe 27-30mm.See teeb eelpumpenurgaks 18-20 kraadi.Kui mõõdud ei klapi siis võta maha tunnilugeja ning keera lahti kaks polti mis hoiavad kinni nuutseibi.Eelpumpenurga suurendamiseks keera nuutseibi päripäeva,vähendamiseks vastupäeva.Nuutseibi sattumine kohakuti järgmiste aukudega muutab nurka 3-kraadise pöördenurga võrra.Teades rihmarattale tehtud märkide vahelise kaare pikkust saab kindlaks teha kui palju tuleb muuta eelpumpe nurka ja kuhu poole.(A.Gurevitsch,,J.Sorokin.Traktorid ja autod.Tallinn`Valgus`1983)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: dt-75 süüde
PostitusPostitatud: Teisipäev Dets 13, 2011 11:52 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2008 5:55 pm
Postitusi: 173
Asukoht: Mulgimaa
Pikka aega jebimist aga lõpuks sain käima Daffi info järgi. Suurem jama oli selles, et täpselt seal kus oleks ideaalne süütenurk...seal polnud sobivat auku kuhu poldid sisse keerata....sai kas liiga väike süütenurk või liiga suur. Puurisin sobivasse kohta uued augud ja asi korras.

tänud kõigile kes vastasid ja muret tundsid :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.