Foorum põllumeestele
https://foorum.rodnas.ee/

belarus1025
https://foorum.rodnas.ee/viewtopic.php?f=9&t=30
1. leht 4-st

Autor:  jürto [ Esmaspäev Veebr 04, 2008 6:07 am ]
Teema pealkiri:  belarus1025

kas on keegi sellisega töötanud? mul on üks selline. Türi omad ise kiidavad seda hoolega et parem kui 82 jne :S minu arvates paras jura ,eriti see käigukastnatuke raskem koorem on siis peab kahe kangiga möllama et hoog üles saada. tal võiks olla mingi koormuse all lülitatavad käigud. Kunagi oli old ka mingi siuke 100hj russ mtz102 vist???

Autor:  janek_s [ Esmaspäev Veebr 04, 2008 11:13 am ]
Teema pealkiri: 

kas sul tavaline või euro 1025?

Autor:  jürto [ Teisipäev Veebr 05, 2008 6:44 am ]
Teema pealkiri: 

nh kusmaalt see euro hakkab :? 2004a. monoplokk,sirge sild ?plekk kapotiga on. ( plastikuga uuemad väga rõveda väljanägemisega)

Autor:  janek_s [ Teisipäev Veebr 05, 2008 6:12 pm ]
Teema pealkiri: 

Kas õhu jahuti on ja tsehhi turbo?

Autor:  lembit [ Teisipäev Veebr 05, 2008 8:59 pm ]
Teema pealkiri:  mtz 100

1025 otsene töökogemus mul küll puudub aga ligi saanud olen.Esimene asi kohe 2 kangi käigukastil ja ka parasjagu kaugel-siit kohe kõva miinus.Hüdrokangid-asukohad võivad olla erinevad,seda võid uurida tootja kodulehelt.Muidu ikka nagu tavaline akvaarium.Nüüd ütleks aga mõne sõna hoopis MTZ 100/102 kohta.Esimene kokkupuude tolle elukaga oli aastal 1987-saabus meile Kehtna NSTsse.Hääle järgi võis selle ära vahetada T-150K-ga -mootor vilises sama moodi.Käigukast 24 edasi,8 tagasi.Igas reas 4 hüdrauliliselt koormuse all lülitatavat käiku+neutraal.Jõu poolest peaaegu võrdne T-150K-ga.Ainus häda oli:mootor käis traktorist lihtsalt üle-nina teepeal lennus või põllul rattad ringi nii-et mootor ei teinud teist häältki.Kabiinis oli aga tunduvalt vaiksem kui praegustes belarussides.

Autor:  jürto [ Kolmapäev Veebr 06, 2008 6:25 am ]
Teema pealkiri: 

tsehhi turbo oli aga vahejahutit pole, turps läks perse,selle asemel panin uue vene oma tkp7 ,ma arvan et õlirõhk oli madal ,seepärast läks. näidik näitas et ok a kui kontrollisin mehaanilisega siis oli madal. türi hooldemees ütles et see 102 on lahjem kui 1025,ise kahtlesin ses jutus juba seepärast et kui koormuse all saab käiku lülitada on asi tunduvalt parem kui see 2kangi juraga asi.

Autor:  jürto [ Kolmapäev Veebr 06, 2008 6:27 am ]
Teema pealkiri: 

üldiselt kõige kõvem russ on vist vana 52:P

Autor:  janek_s [ Kolmapäev Veebr 06, 2008 6:55 pm ]
Teema pealkiri: 

Huvitav jutumees oled.Vaata vahejahutiga 1025 väänet ja mõtle järele kas oli ikka vaja odavat tkp-7 külge pookida.

Autor:  jürto [ Neljapäev Veebr 07, 2008 5:57 am ]
Teema pealkiri: 

kas ma ütlesin et mul on vahejahutiga???? oli tsehhi turbo aga vahejahutit mitte. plekkkapotiga variandil minuteada polegi vahejahuteid vaid on aind see õliõhupuhasti. üldiselt veel ,mida see hind asja muudab??? turbod on ju ühesugused ja ühe suurused. tsehhi turbosid on ju ka kahte suuruseid russidel peal ühed on väiksemad ehk sama mis tkp6 ja suuremad nagu tkp7. sobivad mõlemad 6 puhul peaks kollektori ja turbo vahel olema mingi vahetükk vist. ja pealegi kui asi läheb katki ja mul ei ole poest paremat hetkel võtta siis pean panema selle odavama. tüüpiline asi ju kui kuskilt midagi küsid et oi just said otsa aga me võime tellida,isegi belestis pole alati kõike asju. tookord oli nii ,et oleks kuskilt võrust saand ,aga viitsin ma jh selle pärast võrru sõita kui mul kohe on vaja.

Autor:  janek_s [ Neljapäev Veebr 07, 2008 10:58 pm ]
Teema pealkiri: 

Ega see et turbod väliselt sarnased on ei tähenda seda et nad sama palju tööd teevad.TKP-7 annab minu teada 0,5bar.See tsehhikas mis 1025.3 peal (kahjuks hetkel mark ei meenu,kuid sama kasutab ka nt. john deere)annab 1bar,vist isegi rohkem aga ülerõhu klapp on vahel.Milleks on masinatel vahejahuti peaks ikka iga masinamees teadma.Et siis koonerdamine pole kokkuhoid.(Kui keegi teab TKP-7 tegeliku rõhku võiks teada anda,saaks targemaks.TKP-5 annab 0,4bar,tean kuna endal ühele d-243 mootorile paigaldatud ja surve kell armatuuris)

Autor:  jürto [ Reede Veebr 08, 2008 7:02 am ]
Teema pealkiri: 

kule loomulikult ma tean miks on trakadel,autodel vahejahutid:D aga minu omal seda lihtsalt pole olnudki no sorry on odav või mitte aga võrreldes tsehhi omaga mis mul ennem peal oli ei ole midagi aru saada et jõudu vähem oleks vms ja kui asi on ehituselt täpselt ühesugune,labasid ühepalju jne mingit klappi kuskil ei olesiis kuidas saab tsehhi oma anda suurema rõhu. vahe on lihtsalt selles et tsehhi oma on kvaliteetsem.

Autor:  jürto [ Laupäev Veebr 09, 2008 6:18 pm ]
Teema pealkiri: 

Muide,helistasin täitsa huvi pärast türile ja küsisin,sealt öeldi et tkp 7 peab olema rohkem jõudu kuna ta annab õhku peale suurema survega. ainult täpset rõhku ei osanud hooldemees see hetk ütelda(umbes ei tahtnud pakkuda) kuid ütles et ta on kindel et tkp 7 "on kõvema rõhuga",kuid mainis ka etväiksed ehk siis tkp 6 on vastupidavamad ja no muidugi ammu teada asi tsehhikate kohta,et need kõige kõvemad.

Autor:  janek_s [ Laupäev Veebr 09, 2008 10:58 pm ]
Teema pealkiri: 

Vaata järgi mis 7 sul on,kas:
TKP-7,1
7M
7H-1B
või 7H-2A

Autor:  jürto [ Pühapäev Veebr 10, 2008 10:20 am ]
Teema pealkiri: 

see viimane. hr. janek kas olete vene tehnika fänn muidu?

Autor:  janek_s [ Pühapäev Veebr 10, 2008 8:07 pm ]
Teema pealkiri: 

Vaata selle vene tehnikaga on selline lugu et kui midagi laguneb on hea vabandus olemas,VENEVÄRK.Aga kui miljon krooni maksev traktor kaks kuud seisab hooajal,kuna mingi kuradima elektri ühendus nöögib siis võtab ikka sõnatuks küll.Eriti lahedaks teeb asja veel see et lõpuks ütles hooldusemees "See traktor ei sobi meie kliimasse"
Vene traktoritega siiani hakkama saanud ja ehk saab ka edaspidi.

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/