Tänane kuupäev Reede Mai 17, 2024 7:42 am
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 239 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Järgmine
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 04, 2009 4:53 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 05, 2008 6:51 pm
Postitusi: 1165
Asukoht: Sangaste.
Mul tegelt selline probla,et ostsin selle plokisoojenduse MTZile ja sain ainult 2 tundi kasutada ja rohkem enam ei tööta.Kas need küttekehad on ka nii nõrgad või trahvas mulle nii kehv.Juhtmed sai kontrollitud ja need on korras.Nüüd olen siiani ilma soojenduseta hakkama saand.-20 läks veel käima küll ja päris normaalselt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 04, 2009 5:30 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
Kaido kirjutas:
Mul tegelt selline probla,et ostsin selle plokisoojenduse MTZile ja sain ainult 2 tundi kasutada ja rohkem enam ei tööta.Kas need küttekehad on ka nii nõrgad või trahvas mulle nii kehv.Juhtmed sai kontrollitud ja need on korras.Nüüd olen siiani ilma soojenduseta hakkama saand.-20 läks veel käima küll ja päris normaalselt.


defa element?

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 04, 2009 5:48 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juun 15, 2008 3:08 pm
Postitusi: 1434
Asukoht: Rakvere
Testrit kasutades on lihtne aru saada, kas element on läbi põlenud, kui tester näitab otste vahel katkestust (takistus on 1) on element läbi.

_________________
Farming360


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 04, 2009 6:19 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
allgoes kirjutas:
kui ikka tead, et järgmine päev tarktor käima panna, siis külmaga hommikul veidi aega varuda...panen plokisoojenduse taha, tunnike vb veidi rohkem soojeneb, niikaua jõuab midagi muudki teha, pärst lähed keerad võtit ainult ja tööle:D


tihti on nii et kõne ja pead kohe kuskile minema vurama masinaga :D pole aega soojendada, plokisoojendus koguaeg järgi....elektri arve on kuskil 800-900kr suurem

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 04, 2009 7:40 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Veebr 29, 2008 8:39 am
Postitusi: 62
Asukoht: Raplamaa
Ühel masinal plokisoojendus - ilma seda järgi lükkamata -20-ga nädala alguses käima ei läinud (oli kiire). Tavaliselt lükkan järgi kui üle -5 külma ja aitab juba 15-nest minutist. Käivitan peaaegu iga päev. Eelmine aasta oli kord probleeme, kuid need olid tingitud suvisest küttest - sai lõhutud kütusefilter (see plastist, mis igas tanklas müügis) ning sai ikka käivitatud.
Teisel masinal eelsüüteküünlad (plokisoojendus puudub). Probleemid olid eelmine aasta, kui polnud mitu kuud kasutanud ja aku oli nõrk ning käima ei läinud, kuid ei mäleta, et rohkem oleks proleeme olnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 04, 2009 9:02 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 05, 2008 6:51 pm
Postitusi: 1165
Asukoht: Sangaste.
defa oma jah.ja sai täiesti uus ostetud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 04, 2009 9:22 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Veebr 24, 2008 9:17 pm
Postitusi: 60
MTZ 1025.3 2005a. ~2500h läheb -10 kraadiga poolest pöördest käima, eelsüüteküünalde juhegi pole ühendatud, sai suveks maha võetud.
~-20 kraadiga käivitub paari sekiga, küünaldega.
Plokisoendus on, aga paar korda kasutanud ainult, pole viitsind jamada..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 04, 2009 10:55 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
allgoes kirjutas:
ses suhtes kui teada, et talvel ka tihti masina käivitamist ette tuleb, siis peaks vist sooja garaazi peale rohkem rõhuma, mitte lumehanges pingsalt ketrama :D [/list][/list]



plokisoojendus on tunduvalt odavam osta kui ehitada soe garaaž :)

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 04, 2009 11:22 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Sept 19, 2008 6:52 am
Postitusi: 373
simok kirjutas:
allgoes kirjutas:
ses suhtes kui teada, et talvel ka tihti masina käivitamist ette tuleb, siis peaks vist sooja garaazi peale rohkem rõhuma, mitte lumehanges pingsalt ketrama :D [/list][/list]



plokisoojendus on tunduvalt odavam osta kui ehitada soe garaaž :)



näedsa siis, kartulikasvatajad kervad sügisel leso peale ja kevadel välja

nad nagu talvel tööd ei teegi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 04, 2009 11:47 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
jansatrt kirjutas:
simok kirjutas:
allgoes kirjutas:
ses suhtes kui teada, et talvel ka tihti masina käivitamist ette tuleb, siis peaks vist sooja garaazi peale rohkem rõhuma, mitte lumehanges pingsalt ketrama :D [/list][/list]



plokisoojendus on tunduvalt odavam osta kui ehitada soe garaaž :)



näedsa siis, kartulikasvatajad kervad sügisel leso peale ja kevadel välja

nad nagu talvel tööd ei teegi :D


ei ikka peab vahest liigutama :D ei ole isu päris tühja passida, vahest tõukan lund, vahest sikutan kedagi välja kuskilt. aga tegelt ajab närvi et talvel rakendust pole :D
eks kui oma hoidla saab kunagi eks siis ole talvel ka tegemist ikka :wink:

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 19, 2009 5:05 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 04, 2009 7:49 pm
Postitusi: 1112
Külm oli garaazi pugenud ja -5 ei ole enam T 40 naljaasi kui on starteriga. Eelsüüteküünlal juhet peal pole ja akut võtaks see ka enne käivitamist kõvasti. Niisiis lasin kuumaõhupuhuriga õhukollektori tuliseks. Nii et ikka kätt valus vastas hoida. Dekompressioon, gaas põhja ja käiama, aga ei läinud... Siis lasin õliradika poolt silindritele kuuma õhku, mingi 10 minutit ja seejärel kiiruga kabiini ja andsin lootusrikkalt võtit. Ikka mitte midagi - tundus ,et ka aku hakkas väsima. Mõtlesin, et hea oleks talle kohe mootorisse sooja lasta :lol: ja kiskusin õhupuhastaja eest kogu täiega ära. Jätsin puhastaja ja kollektorivahelise kummitoru. Sinna otsa hakkas täpselt mu kuumaõhupüstol. Lasin paarkümmend sekundit puhuda ja andsin võtit- .. ja kits kargas käima momentaalselt :lol: .Kuna olin üksi siis jätsin traka ka kohe seisma, kuna kartsin et imeb puhuri sisse. Siis läks juba ilusti käima. Ei toppinudki puhastajat tagasi- talvel õhk puhas ja väljas iga päev 20 min tööd. Mis see vanale rondie ikka teeb, aga käivitamine on nii küll lihtne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 19, 2009 5:28 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Juul 09, 2009 9:30 pm
Postitusi: 219
Asukoht: Põlvamaa
hehh!
hea mõte
peab proovima
tänud!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Dets 22, 2009 7:33 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Mär 30, 2009 5:15 pm
Postitusi: 9
Asukoht: jõgeva
40 liitrit kuuma vett läbi ploki ja leeklamp karteri alla, u 15 minti ja paugupill.
Klaasid on ainult jääs. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Dets 22, 2009 8:32 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Jaan 28, 2008 7:37 pm
Postitusi: 223
Asukoht: RAPLAMAA
Selle kuuma veega üks loll kogemus ka.Mõned head talved tagasi sai ka suure külmaga kuum vesi sisse veetud ja seda veel garaazis-sedakord küll külmas.Kena suur vägev kuuma auru pilv aga mida ei tulnd oli alt kraanidest vesi-hakkas ainult üks hirmus ragin.Tulemus oli hull-vesi ei läindki radikast alla vaid külmus kärje peal ja plokikaantes ära.Pärast tuli pontu ikkagi teleskoobiga sooja töökotta vedada ja seal siis juba mootor lahti lõhkuda.Mõlema kaane seest olid kõik külmapunnid välja lennanud ja vasakul pool plokis ka pikk pragu-õnneks olid aga kõik asjad ära lennanud välja poole.Punnid said kõik liimi abil tagasi ja plokk sai ka ära liimitud-liiga hea mootor oli ,et maha kanda ja sama mootor siiani sama masina peal alles.Pärast hiljem sai siin päästeka omadega sellest juttu tehtud ja viga oligi minu oma-oleks pidanud algul kasutama suhteliselt jahedamat vett.Tõestus oli tegelt lihtne-viska pakasega külma vett õhku-ei jäätu kohe ära aga kui viskad kuuma on see juba õhus jää.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Dets 22, 2009 9:31 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juun 22, 2009 10:49 pm
Postitusi: 103
Asukoht: Tartu
aga õhkjahutusega põka? T16 siis nimelt :roll:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 239 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.