jesper96 kirjutas:
UKU ,
kuidas need fordid siis on kah ?
6610 on põhimõtteliselt russ, ainult ei leki ja kolise nii palju, sai sellistega suht palju frontaallaaduri töid teha ja rullida, 8240- igati aus masin, kui praegu hakkaks sellise hj klassi masinat kasutatuna ostma otsiks selle masina, ei jäänud hätta viie hõlmase poolripp pöördadraga, ei sõnniku ega viljakäru vedamisega, minu hinne masinale 5+. 8730 oli vapustav kogemus poisile, kelle luksuse tipp oli enne olnud T150K, ikkagi full powershift kast, käigu vahetamiseks tonksad u. 15cm pikkust kangikest vasakule või paremale, olenevalt sellest kas vahetad käike üles või alla, polnud enne kogenud sellist toorest jõudu ühegi masinaga. Koos topeltratastega oli see kolakas 3,2m lai ja jättis 3m rootor äkkega töötades põllule pisut rehvi jälge, liiklemine oli vinge kolistad kitsastel teedel ringi hirmsa mürakaga, see kogemus ei lähe kunagi meelest. 8560-t toodeti vist samal ajal nime all New Holland M160, too oli kui ma ei eksi NH TM seeria eellane. Selle masinaga sain tööd teha suht harva, kuna see oli meie farmi eestöölise traktor, suht harvadel kordadel avaldati mulle seda au ja last mind sellega kündma (enamasti oli siis põhimees haige
), muidu hästi mugav masin ja selle aja kohta ultra moodne, traktor oli vast poolteist aastat vana.
Üldiselt jätsid Fordid vene tehnika pealt tulnud poisikesele kustumatu mulje, nagu oleks NASA-t külastanud