Foorum põllumeestele
https://foorum.rodnas.ee/

Esiripp
https://foorum.rodnas.ee/viewtopic.php?f=9&t=1811
1. leht 2-st

Autor:  TILTS [ Teisipäev Dets 07, 2010 9:56 pm ]
Teema pealkiri:  Esiripp

Kas keegi on oma traktorile peale soetamist paigaldanud esirippe koos JV-ga. Mis firma?
Kuidas rahul?

Autor:  Altp2rtli [ Teisipäev Dets 07, 2010 10:15 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

JV-ga või JVV-ga?

Täna käisin naabrimehe juures tõmmitsat laenamas ja vana pajatas kuidas ta ise tegi oma Case'le esiripu. Kopeeris originaali, lumelükkamiseks. Uhtna tahtis saada 45000.- süteemi eest, isetegemine läks 7000.- Nägi välja nagu originaal - detailid laseris lõigatud ja Palmses kokku lastud keevitada. Silindrid olid muidigi tal endal olemas.

Autor:  rait [ Kolmapäev Dets 08, 2010 10:16 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

No eks me kõik oleme automaailma reklaami näinud, kuidas akut ja summutit teha, aga kas selliste asjadega nüüd ka leiba teenida saab? JVV reduktoriks saab vana GAZ 53 käigukast in kohe palju kiiruseid mitte ainult üks.

Autor:  Uku [ Neljapäev Dets 09, 2010 3:41 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

Eesti turul on piisavalt paljuesiripu ja JVV firmasid, raske on vahet teha kvaliteedilt ja hinnalt, seda pead ise otsustama, aidata võin erinevate toodete ja nende esindajatega Eestis.

Zuidberg- esindaja A.Tammel
Sauter- esindaja Sampo Grupp
Hydrac- esindaja Tatoli
MX- esindaja Agroproff
Stemplinger- esindaja Agroproff
Hauer- esindaja Jatiina

Lisaks ka kõik traktori brandidide esindajad, sest praktiliselt kõik traktori tootjad pakuvad oma masinatele esirippsüsteemi ja JVV võimalust.

Autor:  TILTS [ Esmaspäev Dets 13, 2010 7:42 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

Tänan Uku.

Autor:  jcb4cx [ Esmaspäev Dets 13, 2010 8:38 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

Stokkeri valik:

Sauter
Alpin
Laforge
Matev

Autor:  Aare [ Teisipäev Dets 21, 2010 5:17 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

Altp2rtli kirjutas:
...vana pajatas kuidas ta ise tegi oma Case'le esiripu...Uhtna tahtis saada 45000.- isetegemine läks 7000.- ...

rait kirjutas:
No eks me kõik oleme automaailma reklaami näinud, kuidas akut ja summutit teha, aga...

Mul üks hea tuttav tegi aastaid tagasi ise kolmese pöördadragi valmis, asi see riputus kokku meisterdada pole. Vastupidavus selgub muidugi töö käigus, kuid ükski asi pole teatavasti igavene. Rahaline kokkuhoid on ju märkimisväärne.

Autor:  Altp2rtli [ Teisipäev Dets 21, 2010 9:02 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

Aare kirjutas:
Altp2rtli kirjutas:
...vana pajatas kuidas ta ise tegi oma Case'le esiripu...Uhtna tahtis saada 45000.- isetegemine läks 7000.- ...

rait kirjutas:
No eks me kõik oleme automaailma reklaami näinud, kuidas akut ja summutit teha, aga...

Mul üks hea tuttav tegi aastaid tagasi ise kolmese pöördadragi valmis, asi see riputus kokku meisterdada pole. Vastupidavus selgub muidugi töö käigus, kuid ükski asi pole teatavasti igavene. Rahaline kokkuhoid on ju märkimisväärne.


Mina ei kahtleks Palmse meeste keevise kvaliteedis ( http://www.palms.ee/ http://www.palmsetrailer.eu/ ). Kuna esiripu mõõdud ja materjali paksused on originaali pealt mõõdetud siis seda enam. Kes teab võibolla peab paremini vastu kui originaal. Aga jah, loll võib ka tankist lihtsalt jagu saada.

Autor:  jürto [ Kolmapäev Dets 22, 2010 6:58 am ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

ilmselt pidi tal tutvusi olema keevitamise osas vms. muidu 7000 eest sellist asja ei saa:S +metall on ka suhteliselt kallis. Ütleme nii ,et kui võimalik ostaks toetusega,eriti kui oleks vaja koos jvv. aga no tore muidugi,kui tehakse jne,aga kuidas paljudel alati niipalju aega on,et igasugu asju leiutada???

Autor:  Andrese talu [ Kolmapäev Dets 22, 2010 10:07 am ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

Head keevitajat on raske leida, kuid oluliselt raskem tundub leida laserlõikusvõimalust. Ma ei kujuta ette, mida Tabivere Sames kostetakse, kui oma šablooniga sinna lendan. Mille alusel laserlõikuse hinnad on? Kas cm ja metalli paksuse suhte alusel või tunnihind? Või on laserlõikus nii levinud Eestis, et igas viiendas metalliettevõttes laser sees?

Autor:  jürto [ Kolmapäev Dets 22, 2010 1:41 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

ma arvan,et laserlõikust ikka leiab,mul tuttav koolikaaslane tegeleb sellega(tln),usun ka ,et tabivere samest saad abi,kui neil endal võimalust pole siis kindlasti oskavad kedagi kuskil soovitada. Endal oli ühele reduktorile vaja tiguhammakat,mida polnud kuskist saada,pöördusin samesse,aga noh nemad neid ei valmista aga sain kontaktid ja asi sai lahenduse,tänu neile,samahästi oleks võind mu perse saata ja öelda ei me ei tee ja ei tea midagi. aga et nüüd ei tunduks reklaamina vms siiski antud firma kohta kiidusõnad.

Autor:  Andrese talu [ Kolmapäev Dets 22, 2010 1:53 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

Õnneks saan ka ise Same kohta vaid kiidusõnu ütelda- võibolla minu eelmises postituses väljendasin end pisut valesti... Mõte siis selles, et neil seal hullult kiire, kiire, kiire...

Autor:  õpipoiss [ Kolmapäev Dets 22, 2010 4:15 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

Tartus Metec. Käisime seal kursaga ringkäigul, seal ei tohiks küll materjali töötlemise osas probleemi tekkida, et ei tea, ei oska aidata vms. Iseasi mis konkreetne detail lõpuks maksma läheb. Laserlõikusel pidi hind kujunema põhiliselt materjalist ja lõikepikkusest.

Autor:  Uku [ Kolmapäev Dets 22, 2010 7:28 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

Selline ise tegemine kipub enamasti kalliks minema, välja arvatud juhul, kui on siinseal piisavalt tutvusi. Esiteks tuleb osta metall, teiseks teha korralikud (loe arusaadavad ja täpsed) joonised, sest kinnitused peavad klappima traktori esiraamiga. Kolmandaks tuleb detailid lasta valmis teha. Neljadaks keevitamine, kohalike külaseppade tase on nii kõikuv, et anna otsad, võid leida tõsise eksperdi või suure jutuga sosssepa kelle tehtud esiripp laguneb sõidu ajal laiali ja halvimal juhul lõhub masina. Viiendaks hüdrosilindrid, mis on enamasti kulukas investeering.
Kokkuvõtteks võiks ise leiutamisega tegelema hakata juhul, kui vähemalt paar, kolm etappi eelnevatest on lihtsalt lahendatavad. Selle pärast soovitaks esialgu vähemalt hinnad välja uurida ja alles juhul kui hind ei ole jõukohane hakata leiutama.

Autor:  Altp2rtli [ Kolmapäev Dets 22, 2010 10:24 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Esiripp

No 7000.- versus 45000.- kannustab ikka natuke rohkem liigutama küll ehk siis ise leiutama, kuigi leiutamisest antud juhul oli asi kaugel, pigem oli see tehase originaali kopeerimine. Nagu ma enne ütlesin siis selle 7000.- sees oli materjal, lõikus, aukude puurimine, keevitus, värvimine. Tõsi, silindrid olid tal endal olemas - kahveltõstuki noole kallutamise silindrid. Lisakuludena ilmselt jäi tal arvestamata kulutatud aeg ja maha sõidetud kütus.
Olles originaalist teinud sablonid käis vana enne paaris laseris, kust saadeti ta pikalt (kiire, kiire, kiire), kuid ühest kohast anti soovitus kuhu minna. Näpil on üks firma kus on 2 laserpinki, millest 1 enamasti seisab, kohapeal tehti sablonist masinale arusaadav joonis ja lõigati tükid välja - KOHE! Siis käis Palmses puurimas kinnituse auke, kodus paunktis asja kokku ja läks Palmse tagasi, kus siis lasti traadiga keevitusega (MIG) tükid kokku, uskuge mind, enne laguneb see CASE ära kui need keevisõmblused järgi annavad. No ja värvimine, seda ma ei tea, kus see aset leidis, sest sellest juttu ei olnud.

Ühesõnaga see kokku hoitud 38000.- läks antud juhtumi puhul asja ette. Siinkohal külaseplus tõesti ei tasu ennast ära, sest selliseid asju ei ole mõtet elektroodiga kokku sussitada. Kes saab aru see saab, kes ei see on selle oma teha ja eks lollidelt tulebki raha ära võtta, et need sellega lollusi ei hakkaks tegema. Muidugi peab mainima, et Palmse omad on nii öelda omaküla poisid, ehk siis tutvused olemas. Laserlõikuse teenindus on lihtsalt tasemel.

Viited:
Lõikus - http://www.ferrocut.ee/
Puurimine ja keevitus (võibolla ka värvimine) - http://www.palms.ee/ või http://www.palmsetrailer.eu/

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/