Tänane kuupäev Neljapäev Mai 02, 2024 1:47 am
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Reede Aug 06, 2010 3:09 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 06, 2010 3:05 pm
Postitusi: 3
oleks selline mure et sai siis laiali võetud t40mootor ja nüüd jamad kokku lappimisega ei saa enam asju paika seega kes oskab aidata või teab raplamaalt tehnikut kes korda teha oskab siis saadke andmed meilie heikkopikk@hotmail.com ette tänades heikko täpsustan siis Hülsid ei lähe enam kolbidele peale muud asjad jäid samaks ainult rõngad sai vahetatud ja nagu hülss jõuab õlirõngasteni siis nii kinni kui kinni tao või kuvaldaga edasi enam ei lähe õliga kokku tehtud nagu tarvis aga kinni ikka


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Reede Aug 06, 2010 7:31 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 04, 2009 7:49 pm
Postitusi: 1112
Kas ikka proovisid hülssi kuvaldaga kolvile peale lüüa? Krt, ma ei tea, kumba teemasse see asi kisub... kas nalja kah, või siis cornerisse...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Reede Aug 06, 2010 8:38 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 06, 2010 3:05 pm
Postitusi: 3
Andrese talu Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remontPostitatud: Reede Aug 06, 2010 8:31 pm



Liitunud: Kolmapäev Mär 04, 2009 8:49 pm
Postitusi: 204
Asukoht: jõgevamaa Kas ikka proovisid hülssi kuvaldaga kolvile peale lüüa? Krt, ma ei tea, kumba teemasse see asi kisub... kas nalja kah, või siis cornerisse...




ok kuvaldaga päris ei proovinud aga haamri varrega koputada küll ja mitte enam õrnalt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Laupäev Aug 07, 2010 3:24 am 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 01, 2010 2:47 pm
Postitusi: 57
Asukoht: Tartu
Sa istutasid hülsse kolbidele otsa? Vanasti lasti ikka kolvid ülevalt alla. Võib-olla alumine hülsi osa, kuhu kolvi töökäik ei ulatu on väiksema läbimõõduga. Vanad kulunud rõngad võisid läbi tulla ,kuid uute rõngastega ei mahu kolb läbi.

_________________
Eestlased on toredad inimesed


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 25, 2010 9:28 am 
Eemal

Liitunud: Laupäev Mär 15, 2008 5:28 pm
Postitusi: 98
Asukoht: viljandi
Iga maamees peaks teadma.etT40on kergem hülsid pealt ära võtta, kui kolbe lahti kakkuma hakata, aga sa rõngaste vahe kontrollisid ära ennem lahtiselt? nagu mis vahe jääb röngale kui paned hülsis sisse?? ja kas paned hülsi ikka õigetpidi tagasi??Endal sai ka kunagi vahetatud siis keerasin pool ringi valesti ja enne lõppu ei lähe enam ja hülsi ja plokki vahele jääb umbes 5cm vahet.

_________________
Ponsse Ergo.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 14, 2010 3:50 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Dets 09, 2008 10:29 pm
Postitusi: 129
Asukoht: Viljandimaa
Tervis jõdu.

Kas oskab keegi abiks olla. Minu käest küsiti, et millise momendiga keeratakse T-40-el kinni plokikaaned ja ka saaled? Ma küll ütlesin ja kinnitasin talle, et üle ja pool ringi tagasi, aga ta ei olnud sellega päri.
Vahest vajab ka endal kordamist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 14, 2010 10:42 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Aug 04, 2009 2:19 pm
Postitusi: 24
Asukoht: Raplamaa/Tallinn
aivo kirjutas:
Minu käest küsiti, et millise momendiga keeratakse T-40-el kinni plokikaaned ja ka saaled?

T.Kirsi "Traktorite tehnohooldus" järgi T-40AM plokikaane kinnitusmutrid 140-160Nm, kepsu alumine pea 100-120 Nm ja raamlaagrid 140-160 Nm.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 15, 2010 8:24 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Dets 09, 2008 10:29 pm
Postitusi: 129
Asukoht: Viljandimaa
corvus kirjutas:
aivo kirjutas:
Minu käest küsiti, et millise momendiga keeratakse T-40-el kinni plokikaaned ja ka saaled?

T.Kirsi "Traktorite tehnohooldus" järgi T-40AM plokikaane kinnitusmutrid 140-160Nm, kepsu alumine pea 100-120 Nm ja raamlaagrid 140-160 Nm.



suured tänud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Reede Juul 22, 2011 3:14 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Okt 04, 2009 11:20 am
Postitusi: 119
Asukoht: Võrumaa
Oskab keegi öelda kas pildil noolega näidatud kohta on võimalik lahti võtta, probleem selles, et kompressiooni hoovast pool sisse murdunud ja kuidagi kätte ei saa. Või peab altpoolt lähenema, nuka eest võtma vms? :S
Pilt
Kõik arvamused teretulnud! Tänud ette!


Viimati muutis tehnix, Pühapäev Juul 24, 2011 9:51 am, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 24, 2011 9:50 am 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Okt 04, 2009 11:20 am
Postitusi: 119
Asukoht: Võrumaa
Pole siis ühtegi 40 mootori spetsialisti siin foorumis ringi liikumas? :? Asjaga suht kiire!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 24, 2011 8:07 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Dets 17, 2010 9:09 pm
Postitusi: 14
Asukoht: Ida-Virumaa Lohusuu
Arvan et mõistlikm läheneda nuka poolt kuna need sinna sisse pressitud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 28, 2011 8:11 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Okt 04, 2009 11:20 am
Postitusi: 119
Asukoht: Võrumaa
Kumba pidi see mutter lahti peaks keerduma, kaks võtit juba puru keeratud, ei mingitki liikumist :?
Pilt
Kui mootori ots lahti võtta, kas on võimalik nukkvõlli otsast välja tõmmata? Eelnevalt tuleb muidugi kõik klapitõukurvardad välja tõmmata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Reede Juul 29, 2011 3:32 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Dets 17, 2010 9:09 pm
Postitusi: 14
Asukoht: Ida-Virumaa Lohusuu
Vastupäeva keerates peaks lahti tulema, kuna mootor ju käib päripäeva ringi igastahes t-25 nii.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Reede Juul 29, 2011 7:44 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Okt 04, 2009 11:20 am
Postitusi: 119
Asukoht: Võrumaa
Kolmanda võtmega sain kuidagimoodi lahti. Nüüd järgmine mure: kas nukkvõll hooratta poolt kuidagi fikseetud? Tahaks seda eestpoolt otsast välja tõmmata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remont
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 01, 2011 5:30 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Okt 04, 2009 11:20 am
Postitusi: 119
Asukoht: Võrumaa
Probleem lahendatud. :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.