Foorum põllumeestele
https://foorum.rodnas.ee/

T-40 mootori remont
https://foorum.rodnas.ee/viewtopic.php?f=9&t=1566
1. leht 2-st

Autor:  Heikko [ Reede Aug 06, 2010 3:09 pm ]
Teema pealkiri:  T-40 mootori remont

oleks selline mure et sai siis laiali võetud t40mootor ja nüüd jamad kokku lappimisega ei saa enam asju paika seega kes oskab aidata või teab raplamaalt tehnikut kes korda teha oskab siis saadke andmed meilie heikkopikk@hotmail.com ette tänades heikko täpsustan siis Hülsid ei lähe enam kolbidele peale muud asjad jäid samaks ainult rõngad sai vahetatud ja nagu hülss jõuab õlirõngasteni siis nii kinni kui kinni tao või kuvaldaga edasi enam ei lähe õliga kokku tehtud nagu tarvis aga kinni ikka

Autor:  Andrese talu [ Reede Aug 06, 2010 7:31 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Kas ikka proovisid hülssi kuvaldaga kolvile peale lüüa? Krt, ma ei tea, kumba teemasse see asi kisub... kas nalja kah, või siis cornerisse...

Autor:  Heikko [ Reede Aug 06, 2010 8:38 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Andrese talu Teema pealkiri: Re: T-40 mootori remontPostitatud: Reede Aug 06, 2010 8:31 pm



Liitunud: Kolmapäev Mär 04, 2009 8:49 pm
Postitusi: 204
Asukoht: jõgevamaa Kas ikka proovisid hülssi kuvaldaga kolvile peale lüüa? Krt, ma ei tea, kumba teemasse see asi kisub... kas nalja kah, või siis cornerisse...




ok kuvaldaga päris ei proovinud aga haamri varrega koputada küll ja mitte enam õrnalt

Autor:  Hata [ Laupäev Aug 07, 2010 3:24 am ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Sa istutasid hülsse kolbidele otsa? Vanasti lasti ikka kolvid ülevalt alla. Võib-olla alumine hülsi osa, kuhu kolvi töökäik ei ulatu on väiksema läbimõõduga. Vanad kulunud rõngad võisid läbi tulla ,kuid uute rõngastega ei mahu kolb läbi.

Autor:  gert [ Kolmapäev Aug 25, 2010 9:28 am ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Iga maamees peaks teadma.etT40on kergem hülsid pealt ära võtta, kui kolbe lahti kakkuma hakata, aga sa rõngaste vahe kontrollisid ära ennem lahtiselt? nagu mis vahe jääb röngale kui paned hülsis sisse?? ja kas paned hülsi ikka õigetpidi tagasi??Endal sai ka kunagi vahetatud siis keerasin pool ringi valesti ja enne lõppu ei lähe enam ja hülsi ja plokki vahele jääb umbes 5cm vahet.

Autor:  aivo [ Teisipäev Sept 14, 2010 3:50 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Tervis jõdu.

Kas oskab keegi abiks olla. Minu käest küsiti, et millise momendiga keeratakse T-40-el kinni plokikaaned ja ka saaled? Ma küll ütlesin ja kinnitasin talle, et üle ja pool ringi tagasi, aga ta ei olnud sellega päri.
Vahest vajab ka endal kordamist.

Autor:  corvus [ Teisipäev Sept 14, 2010 10:42 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

aivo kirjutas:
Minu käest küsiti, et millise momendiga keeratakse T-40-el kinni plokikaaned ja ka saaled?

T.Kirsi "Traktorite tehnohooldus" järgi T-40AM plokikaane kinnitusmutrid 140-160Nm, kepsu alumine pea 100-120 Nm ja raamlaagrid 140-160 Nm.

Autor:  aivo [ Kolmapäev Sept 15, 2010 8:24 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

corvus kirjutas:
aivo kirjutas:
Minu käest küsiti, et millise momendiga keeratakse T-40-el kinni plokikaaned ja ka saaled?

T.Kirsi "Traktorite tehnohooldus" järgi T-40AM plokikaane kinnitusmutrid 140-160Nm, kepsu alumine pea 100-120 Nm ja raamlaagrid 140-160 Nm.



suured tänud

Autor:  tehnix [ Reede Juul 22, 2011 3:14 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Oskab keegi öelda kas pildil noolega näidatud kohta on võimalik lahti võtta, probleem selles, et kompressiooni hoovast pool sisse murdunud ja kuidagi kätte ei saa. Või peab altpoolt lähenema, nuka eest võtma vms? :S
Pilt
Kõik arvamused teretulnud! Tänud ette!

Autor:  tehnix [ Pühapäev Juul 24, 2011 9:50 am ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Pole siis ühtegi 40 mootori spetsialisti siin foorumis ringi liikumas? :? Asjaga suht kiire!

Autor:  ranno321 [ Pühapäev Juul 24, 2011 8:07 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Arvan et mõistlikm läheneda nuka poolt kuna need sinna sisse pressitud.

Autor:  tehnix [ Neljapäev Juul 28, 2011 8:11 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Kumba pidi see mutter lahti peaks keerduma, kaks võtit juba puru keeratud, ei mingitki liikumist :?
Pilt
Kui mootori ots lahti võtta, kas on võimalik nukkvõlli otsast välja tõmmata? Eelnevalt tuleb muidugi kõik klapitõukurvardad välja tõmmata.

Autor:  ranno321 [ Reede Juul 29, 2011 3:32 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Vastupäeva keerates peaks lahti tulema, kuna mootor ju käib päripäeva ringi igastahes t-25 nii.

Autor:  tehnix [ Reede Juul 29, 2011 7:44 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Kolmanda võtmega sain kuidagimoodi lahti. Nüüd järgmine mure: kas nukkvõll hooratta poolt kuidagi fikseetud? Tahaks seda eestpoolt otsast välja tõmmata.

Autor:  tehnix [ Esmaspäev Aug 01, 2011 5:30 pm ]
Teema pealkiri:  Re: T-40 mootori remont

Probleem lahendatud. :D

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/