Tänane kuupäev Laupäev Mai 11, 2024 7:25 am
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Üks imelik tähelepanek seoses MTZ-82 mootoriga.
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 18, 2010 2:59 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Okt 07, 2009 3:06 pm
Postitusi: 62
Asukoht: Vändra
Mootor on ilma turbota, vist oli see kõige tavalisema mootori mark neil D-243... ja on selline asi, et väljalaske kollektori ja summutaja ühenduskohast muutub kollektor õliseks, nagu ajab mingit õli sinna mootorist (juhtus eile metsas palki tõstes ja vedades, ilma koormuseta käib see töö küll suht). Kunagi üks mees ütles ka, et belarusside mootorid võivadki hakata õli mootorist välja ajama kui nad töötavad ilma koormusetta... On kellegil kogemust või oskab nõu anda sellise situatsiooni puhul, et miks see õli sinna tuleb või mis iganes see märgaja on...
Ettetänades!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 18, 2010 3:21 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Juun 09, 2009 11:51 pm
Postitusi: 227
Asukoht: Tartu/Maaritsa
Ta sul ennem on suitses ka? Ajas sinist välja?

_________________
Töö on lolli lõbu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 18, 2010 3:29 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Okt 07, 2009 3:06 pm
Postitusi: 62
Asukoht: Vändra
Ei pole suitsend, käib täiesti puhtalt, aga nüüd on umbes nii, et kui selline kohapeal tiksumise töö on siis nagu kogub suitsu (pigem valget) täis ja paar korda annad "gaasi" ja käib jälle puhtalt... Mootoril tt. 2500 sai täis eile ja siis arvab, et on paras aeg hakata paaritama ... :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 18, 2010 5:42 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 18, 2008 6:33 am
Postitusi: 2311
Asukoht: läänemaa
pihustid reguleerida nt,vb on see põlemata kütus,see viga võib tekkida eriti tühikäigul loksudes.

_________________
Tark ei torma!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 18, 2010 7:02 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Okt 07, 2009 3:06 pm
Postitusi: 62
Asukoht: Vändra
Täiesti võimalik variant. Kord leidsin siit foorumist teema kus mees rääkis, et tal lõi summutis mingi asja (sõel ta päris ei ole aga seal pauna sees sõelas ennem toru algust on mingi pleki kärakas) toru ette kinni. Mul ka kui ma ostsin traktori siis ta on mul algusest saati summutist sellist susisevat häält teinud ja süda ei andnud rahu lõikasin pauna lõhki, toru pealt maha ja see ava kust heitgaasid läbi pidid pääsema oli ikka parasjagu peeneks jäänud ja see plekk seal sees liikus kruvikaga mõjutades väga lihtsalt. Kui sumps remonditud siis traktori hääles on kergelt kuulda, et üks silinder saab kindlasti rohkem kütust erinevalt teistest ja eelnevaid kogemusi arvestades oli selles pump süüdi... aga peale reguleerimisi stendis õli välja ajamise mure teisel traktoril oli ikka alles... ainult hoogsamalt, raskemalt töödates kadus see mure ära... Aga täna ühe tehnikuga arutledes jõudsime arvatavasti õigele järeldusele, et mootor ei saavuta korralikku temperatuuri vaikselt loksudes ja kui see mingi õli natukene satub silindri seintelt kolvipealsesse ruumi, siis kuna temp. on madalal see õlinatuke ära ei põle seal ja hakkab koguma põlematta mootoriõli...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 18, 2010 8:58 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Jaan 07, 2009 3:52 pm
Postitusi: 49
Asukoht: raplamaa
No näed, sa ise vastasid ju oma küsimusele, see belarusi puhul täitsa tavaline, eriti metsas käru ees tuksudes ja näiteks ka halumasina ees. Aga, kui korralikult kuuma annad põleb kõik ilusti puhtaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Üks imelik tähelepanek seoses MTZ-82 mootoriga.
PostitusPostitatud: Laupäev Okt 18, 2014 8:05 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Veebr 04, 2013 5:53 pm
Postitusi: 78
Asukoht: Valgamaa
Täpselt sama nähtus ka minu töö masinal. Traktoriks MTZ 82 mootor D 243. Mootor äsja kapitaalremondist tulnud ja tühikäigul tuksutes ajas õli kolletori vahel välja. (hiljem selgus, et enne kapitaalremonti oli see mootor nii susla peal, hülsid, rõngad, tihendid kõik olematud kõik õli jooksis summutisse. Sai nüüd väheke kuuma antud ( läks haaksesse rullipurusti Taarup) põletas summuti õlist puhtaks. Nüüd kollektori ümbrus koguaeg puhas. Pikalt ei tasu mtz mootoreil tühikäigul töötada, tuleb ikka valu anda.


Manused:
Foto1740.jpg
Foto1740.jpg [ 486.42 KB | Vaadatud 10663 korda ]
Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.