Foorum põllumeestele
https://foorum.rodnas.ee/

MTZ-05
https://foorum.rodnas.ee/viewtopic.php?f=9&t=1246
2. leht 2-st

Autor:  egert110 [ Laupäev Juul 03, 2010 1:54 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ-05

Tsiteeri:
karpa kindlalt üle ei ujuta?. Kuidas lahendasid need mõrad karburaatoril? Õhuklapiga mängid et käima saada? Mul on sellesuhtes väga kapriisne et tahab kruttimist. käivitamisel õhk kinni ja siis kohe lahti tagasi.


õhuklapiga mängimine ei aita,karpale määrisin pragude peale kuumuskindlat silikoni,pragude vahelt nüüd bensu ei tule. tööle aga ei taha ikka minna :x
Tsiteeri:
Minuarust pole selle jalgstarteri kordategemine mingi raketiteadus. Minuarust hea ja lihtne sealt käima panna no muidugi kui pill ise ka korras on.
enda masin siis selline

Ja siis käivitus peale 4 kuud seismist http://www.youtube.com/watch?v=d-ZRpYijzIw



käiks meil ka nii ilusti, kui töötas siis pöörded vahepeal mängisid käis nii( jouua, jouua ,jouua :D :D )

Autor:  egert110 [ Kolmapäev Juul 07, 2010 11:42 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ-05

Sain natuke jälle mässata, pika jamamise peale sain käima, gaas oli põhjas aga ikka suri välja:S õhuklapiga mängimine on nagu hane selga vesi(ei aitand tööle panna ei aidanud käima jääda) huvitav miks pill välja sureb peale u 5 sekundi peale käimist, ei aita ei ussi ega püssirohi ikka sureb välja :( :? :shock: :|

Autor:  teet001 [ Neljapäev Juul 08, 2010 12:50 am ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ-05

ma olen enam kui kindel et karpa kakub sul kuskilt õhku vahele. Minul läks ka karpa puru aga sai super liimiga see kinni pandud. Ja peale seda hakkas ka pill käima uuesti ja korralikult.või siis ujuk paigast et uputab üle või jääb puudu. Eks sa pead katsetama jne. Aga milline ujuk sul on plastist? Vaata et see ei oleks bensiini täis et ikka korralikult õhku peaks ja ei upuks ära. rohkemat ei oska miskit soovitada kuna pole enam miskit öelda see kõik ehitus on lihtsamast lihtsam.

Autor:  egert110 [ Kolmapäev Juul 14, 2010 9:50 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ-05

Ujuk on plastikust,peab õhku, karbussiga vist sain ühelepoole et peale tuleb aga nüüd ei jaksa korralikku sädet teha - küünal kipub märjaks minema :S

Autor:  egert110 [ Teisipäev Juul 27, 2010 11:36 am ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ-05

Tervitus!
Kas kellelgi ei leidu karbussi nõela või pealmist kaant et nõel läks kaduma ja see kaan ikka räbal küll.

Autor:  corvus [ Teisipäev Aug 03, 2010 12:23 am ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ-05

egert110 kirjutas:
Kas kellelgi ei leidu karbussi nõela või pealmist kaant et nõel läks kaduma ja see kaan ikka räbal küll.

Selle karburaatori nõelale kipub rant sisse kuluma ja siis see ei tihenda enam. Omal sai nõela pesa välja puuritud ja asemele treitud uus messingpesa, kuhu passis muruniitja karburaatori nõel koos korraliku tihendiga. Võibolla saab ka lihtsamalt ja leidub nõel, mis sobib täpselt. Karburaatorite remondikomplekte on erinevaid - vaata näiteks Hortuluse veebilehte.

Vaata ka, et küünal poleks õline ja tahmunud ning oleks sobiva hõõgarvuga. Näiteks NGK BP4HS paistab töötavat. 966 sapaka mootorile peaks tegelikult sobivam olema külmem variant - BP5HS aga kuna masin töötab enamus aega väikesel koormusel ja mootori ehituse tõttu võtab ka sisselaske klapi puksi vahelt veidi õli (kuigi ei tossa), siis peaks esimene variant puhtam seisma.

Kui oled mootori käima saanud, siis katsu kuuma mootoriga ka tühikäigu kruvile õige asend leida. See võiks ~2-4 pööret lahti olla. Liiga kinni keeratud kruvi (lahja segu) põhjustab vahelejätte ja gaasiga “pumpamist”.

Vaata ka automoto foorumit, seal on selle traktori hingeelu põhjalikult lahatud.

Autor:  egert110 [ Kolmapäev Apr 06, 2011 6:35 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ-05

Tervist.
kirjutan siis tegemistest, pole ammu foorumisse kirjutanud ja sattunud.
Et siis minipõka seisab kuuriall ja ootab jume sulamist.
mootor vahepeal lahti võetud, käigukasti õli välja lastud(käigukastis mingi imelik sinepikarva paks löga).
Kindlasti tuleb puhastus ja tutikas õli sisse.
Mootor siis lahti, hiljem tuleb ka sellele puhastus(klapid kolb ja muu).
Kolvil üks katkine rõngas endiselt peal(2.5 või 3 sentimeetrine tükk puudu otsast):S
Siis proovin hiljem ka lisasüüte pooli.
karpast niipaju et olen selle kaane enamvähem sirgeks saanud,pragude parandamisel kasutasin vedelat metalli ja tilk mootori hermeetikut.

Huvitav kas mõne muu masina karpa hakkaks seal toimima???
Õhuklappide reguleerimist olen proovinud aga lubab ainult lahtises olekus(õhuklapp)
Loodame et nüüd on natuke ehk õnne ja saaks vanapoisi tööle

Selline küsimus veel et mis või milline on kõrgsurve pump sellel pillil???

Autor:  pomo [ Kolmapäev Apr 06, 2011 8:43 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ-05

egert110 kirjutas:

Selline küsimus veel et mis või milline on kõrgsurve pump sellel pillil???

mida see pump seal tegema peaks, kui tal see oleks? :?

Autor:  egert110 [ Kolmapäev Apr 06, 2011 9:09 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ-05

Keegi rääkis midagi et sellisel masinal on se pump
või noh vahet pole, mingi vale värk vms:S:)

Autor:  Veix [ Pühapäev Mai 01, 2011 9:47 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ-05

Mul oli ka karburaatoriga probleeme (nõel ei sulgenud korralikult), vahetasin karburaatori ära. Täpselt samasugust uut loomulikult ei müüda, aga külge sai aretada mingi uuemat tüüpi karburaatori, TÜRI BEL-EST OÜ-st ostetud (kindlasti teatakse pakkuda kui küsid). Natuke nokitsemist oli (oli vaja mõelda kuidas lahendada gaasisiibri liigutamine), aga külge sai ja töötab ilusti. Päris -20-ga ei proovinud, aga kui veidi üle 10C külma oli, siis läks käima küll. Viimasel ajal olid all nö. topeltrattad (originaalrattad kummidega ja siis nende kõrval metallrattad, aga täna proovisin ainult metallratastega, mudasse enam ei taha nendega ronida, istusin põhja peal kinni. :D Nendega on nii, et kui kaapima hakkab, siis üsna kiirelt kaabib end sügavale sisse, topeltratastega ikka põhja peale kinni ei kaapinud. Metallratastega peaks olema parem põldu harida, sellepärat need alla jätsingi, topeltratastega ei saa vagusid ajada. Kõik agregaadid olemas: peale käru siis: kultivaator, ader, äke, "vagudeajaja", niiduk.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/