Tänane kuupäev Laupäev Mai 04, 2024 1:10 am
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: T-25 probleem
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 08, 2009 11:03 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Veebr 03, 2009 9:26 pm
Postitusi: 183
Asukoht: Võrumaa
Probleem selline, et oleks vaja see tagasilla korpus alt võtta põkal, aga krt ei saa aru kuidas ta tulema peab, kas koos poolteljega või ilma? Nii oma 10cm tuleb ära poolteljega ja rohkem mitte. Mingi nipiga äkki käib?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 08, 2009 11:25 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 19, 2008 4:18 pm
Postitusi: 307
Asukoht: Tartu
pilti!!!


Üldjuhul peab ikka tagasilla käised/külgülekanded tulema koos võlliga maha. 10cm kaugusele jääb vasak külgülekanne tavaliselt siis pidama, kui plokkdifri "käbiga" mingi kala on ja to "poob". Üldjuhul aitab võte et võta see suur rauakolakas sülle ja tõsta teda ülespoole see vabastab siis pingetest ja tõsta lihtsalt ta välja enda pesast.
Juhul kui me ikka räägime ühest ja samast asjast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 12, 2009 8:56 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Veebr 03, 2009 9:26 pm
Postitusi: 183
Asukoht: Võrumaa
http://img3.imagebanana.com/view/7kyjhl2/IMG_1597.jpg

..kuidas siis selle korpuse kätte saaks??? :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 12, 2009 9:36 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 19, 2008 4:18 pm
Postitusi: 307
Asukoht: Tartu
mardikas kirjutas:
http://img3.imagebanana.com/view/7kyjhl2/IMG_1597.jpg

..kuidas siis selle korpuse kätte saaks??? :?



Joptõi mat. ma saan täna rabanduse nii veel.

See jupp mis traktori küljes on see tuleb ka lahti võtta. see võru. Sul on jõhkralt jõhkralt kakutud külgülekande lõppülekannet maha. Piduri trumli oled arvatavasti juba kaheksaks tagunud. To hoiabki sul hetkel kinni. KUid toda ei saa nii maha. Tal kahel poole ümargused splindid stopriks. Trummel ise kiilude peal.

Ole hea ja võta ikka traktori käigukasti vastast käis maha ilusti.

KUidas käist maha võtta.
Piduri võll tuleb nõeltest vabastada. (vaata see karp mis on nelja poldiga kinni käise peal, mille kahele poole tulevad pedaalid selle karbi sees vaatab sulle vastu 3 sellist 4mm pikka nõela pead. Need nõelad pead seest välja sikutama nad mingi 25mm pikad. Seejärel keskel on veel üks pisike polt peenkeere m8, to ka välja ja koputa pedaalid küljest maha.
Seejärel võta käis maha (see lehter mis on sul veel traktori küljes) ja tuleb täis kupatusega.

PALUN PALUN muretse endale remondi raamat. Mul hakkas süda valutama sellise "mehaaniku idootse remondi peale" Sellist asja näen ma kahjuks juba mitmendat korda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 12, 2009 10:15 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Veebr 03, 2009 9:26 pm
Postitusi: 183
Asukoht: Võrumaa
Ei ole mul jõhkralt jõhkralt kakutud, jõudu pole üldse kasutatud, nii kui lahti lasin, tuli nii palju välja. Piduri lindi reguleerimismutris on eemaldatud ja see kaas on ka lahti lastud(pildil on ka näha!)
Ja mõned väidavad, et käist ei peagi maha võtma, kui pidurilindi välja võtad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 13, 2009 11:01 am 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 19, 2008 4:18 pm
Postitusi: 307
Asukoht: Tartu
mardikas kirjutas:
Ei ole mul jõhkralt jõhkralt kakutud, jõudu pole üldse kasutatud, nii kui lahti lasin, tuli nii palju välja. Piduri lindi reguleerimismutris on eemaldatud ja see kaas on ka lahti lastud(pildil on ka näha!)
Ja mõned väidavad, et käist ei peagi maha võtma, kui pidurilindi välja võtad.


Pidurilindi vahetuseks jah ei ole vaja käist maha võtta. Ega ka külgülekannet. Selleks pekstakse pidurilindil üks ots "sirgemaks" ja tõmmatakse trossiga läbi käise pidurilint sisse.Hiljem taastatakse see nii, et saaks võlli lindist läbi panna. Ilge kepp ja nuss, peapõhjuseks see, et ei taheta 100eeki tihenditele raisata:D Käise mõlemas otsas on nimelt kartongtihend. (võrus oli ka käigukasti poolset müüa, teist mitte)

samas pidurilindi põhiliseks mittetöötamiseks on õli mitte kulumine. St käigukasti ja külgülekande lõppülekandes on kaks tihendit 65x45x10 mille kulumise järel hakkab õli käisesse voolama ja koheselt on ka pidurilint peetis. Tänapäeva kummist pidurilintidest ma ei räägigi, need õli saavad siis järjekordne vahetus 100% garanteeritud. Ise olen ma veel poodidest/ladudest otsinud vanattüüpi pidurilinte riidest kattega. Samas nood ei talu ka väga palju õli.

Sinul soovitan küll nüüd käise maha võtta, sest tundub, et oled just simmerid ära venitanud ja arvatavasti hiljem endal raskem kui pead teist korda uuesti sama töö tegema. NB kui käise maha võtad pese ta kindlasti väga väga väga puhtaks seest. Trumli võid ka üle mõõta, need tavaliselt kuluvad ka (mälu järgi oli trumlil läbimõõt 170mm uuel)

Ehk tõesti oli mul paanikaks vähem põhjust, kuid kui ma juba meislit ja haamrit näen siis tavaliselt on malmi sees jõhkrad praod. (üle pildi peal nägin ma enda arust käises täpselt ülevalt alla jooksvat mõra.)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.