mardikas kirjutas:
Ei ole mul jõhkralt jõhkralt kakutud, jõudu pole üldse kasutatud, nii kui lahti lasin, tuli nii palju välja. Piduri lindi reguleerimismutris on eemaldatud ja see kaas on ka lahti lastud(pildil on ka näha!)
Ja mõned väidavad, et käist ei peagi maha võtma, kui pidurilindi välja võtad.
Pidurilindi vahetuseks jah ei ole vaja käist maha võtta. Ega ka külgülekannet. Selleks pekstakse pidurilindil üks ots "sirgemaks" ja tõmmatakse trossiga läbi käise pidurilint sisse.Hiljem taastatakse see nii, et saaks võlli lindist läbi panna. Ilge kepp ja nuss, peapõhjuseks see, et ei taheta 100eeki tihenditele raisata:D Käise mõlemas otsas on nimelt kartongtihend. (võrus oli ka käigukasti poolset müüa, teist mitte)
samas pidurilindi põhiliseks mittetöötamiseks on õli mitte kulumine. St käigukasti ja külgülekande lõppülekandes on kaks tihendit 65x45x10 mille kulumise järel hakkab õli käisesse voolama ja koheselt on ka pidurilint peetis. Tänapäeva kummist pidurilintidest ma ei räägigi, need õli saavad siis järjekordne vahetus 100% garanteeritud. Ise olen ma veel poodidest/ladudest otsinud vanattüüpi pidurilinte riidest kattega. Samas nood ei talu ka väga palju õli.
Sinul soovitan küll nüüd käise maha võtta, sest tundub, et oled just simmerid ära venitanud ja arvatavasti hiljem endal raskem kui pead teist korda uuesti sama töö tegema. NB kui käise maha võtad pese ta kindlasti väga väga väga puhtaks seest. Trumli võid ka üle mõõta, need tavaliselt kuluvad ka (mälu järgi oli trumlil läbimõõt 170mm uuel)
Ehk tõesti oli mul paanikaks vähem põhjust, kuid kui ma juba meislit ja haamrit näen siis tavaliselt on malmi sees jõhkrad praod. (üle pildi peal nägin ma enda arust käises täpselt ülevalt alla jooksvat mõra.)