Tänane kuupäev Reede Mai 10, 2024 8:47 pm
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Traktori PASSi andmed aastal 1990
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 07, 2010 4:30 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 19, 2008 4:18 pm
Postitusi: 307
Asukoht: Tartu
Oman üht väikest muret.

Teema nimelt selles, et kunagi 82aastal sai ostetud t25 Saue kapremondist. (huina- muina diilidena)
Kuna kohe vist ei tahetud registeerida, siis 1990a tehti registeering.
Teema nüüd selles, et dokumentides pole ühtegi numbrit peale selle registeerimis numbri 2 tähte 4 numbrit. St puudub kerenumber ja puudu ka kõik muu.Omaniku kohta ka vaid nimi ja isa nimi.
Tekkis küsimus, et kuidas ark sellise paberi peale vaatab. Kas antakse ka see idiootlik raamikleeps. Mis nääb üüratult porno välja:S Või on lootus ikka raudadega mingi kerenumber saada.

Otsingud käivad mul veel harkovi tehase masinal mingi numbri leidmisel ka.


Teine variant loomulikult on, et ark ei võta mind üldse jutule.


Oh jah. talvel tekivad imelikud mõtted. tahtsingi seetõttu eeluuringut teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 07, 2010 7:20 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Jaan 30, 2010 6:01 pm
Postitusi: 675
Asukoht: Saaremaa
Kõige kindlam on sul oma murega ikkagi ARKi pöörduda. Tänapäeval on arvelevõtmine üsna lihtne, aint raha peab igaks liigutuseks olema, omaniku staatus tuleb sul tõendada - ja number lüüakse raamile!

_________________
muuhulgas põllumees...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Traktori PASSi andmed aastal 1990
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 07, 2010 7:39 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Juun 09, 2009 11:51 pm
Postitusi: 227
Asukoht: Tartu/Maaritsa
Raivo kirjutas:
Oman üht väikest muret.

Teema nimelt selles, et kunagi 82aastal sai ostetud t25 Saue kapremondist. (huina- muina diilidena)
Kuna kohe vist ei tahetud registeerida, siis 1990a tehti registeering.
Teema nüüd selles, et dokumentides pole ühtegi numbrit peale selle registeerimis numbri 2 tähte 4 numbrit. St puudub kerenumber ja puudu ka kõik muu.Omaniku kohta ka vaid nimi ja isa nimi.
Tekkis küsimus, et kuidas ark sellise paberi peale vaatab. Kas antakse ka see idiootlik raamikleeps. Mis nääb üüratult porno välja:S Või on lootus ikka raudadega mingi kerenumber saada.

Otsingud käivad mul veel harkovi tehase masinal mingi numbri leidmisel ka.


Teine variant loomulikult on, et ark ei võta mind üldse jutule.


Oh jah. talvel tekivad imelikud mõtted. tahtsingi seetõttu eeluuringut teha.


Keeruline teema...
Mis seal passis veel märgitud on, traktori mark ja mudel ka ikka?
Kere number võiks tal olla paremal pool akukasti juures kuskil, sildi kujul :?: Või siis vasakul pool serviti raami peal mootori kinnituse juures, raudadega sisse taotud...
Kapitaal või mitte, nr peab ikka olemas olema ja passis võiks ka kirjas olla, et tegu on antud mudeliga(T-25)...
Need dokumendid sul veel NSVL aegsed kah... Esmane registreerimine sel juhul :lol:

_________________
Töö on lolli lõbu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 07, 2010 7:44 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 05, 2008 6:51 pm
Postitusi: 1165
Asukoht: Sangaste.
Kas see enam nüüd toimib aga mõniaeg tagasi oli mul auto VAZ mille tehnilises passis oli kirjas,et kerenumber puudub.Ja kui auto vanaks jäi siis paberite eest sain väga hea hinna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Traktori PASSi andmed aastal 1990
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 07, 2010 8:07 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 19, 2008 4:18 pm
Postitusi: 307
Asukoht: Tartu
Ok.
võtsin passi uuesti ette,
Seal sees ongi

Mark: t25
Tehase nr tühjus
Mootori mark ja nr D-21
passi välja antud: Tehnilise seisukorra aut
Välja antud numbrimärk: EH 97-01
Traktori registeeritud riikliku tehnojärelvalve : Tartu
Rajooninspektsioonis
"11" juuli 1990a.
P.K. Insener-inspektor allkiri tempel.
Andmed omaniku kohta
Perekonnanimi:
Eesnimi: nimi
Isanimi: nimi
Elukoht: nimi

(Omanikuga mul kägu pole, tegu oli minu onu nimele registeeritud masinaga. Ühesõnaga omanik teada ja reaalselt ka olemas)
Arkile raha andmisega ka muret pole kui masina jälle legaalseks saaks. Siis jälle konstaablile hea pirrukas hammaka vahele anda, muidu piinab vaid.


NB tegu on harkovi tehase masinaga. St Ta on see vanem seanina kapotiga. Teistsuguse kujuga madalate poritiibadega, pisikese armatuuriga masinaga. Kus kõik pirkakohad ei ole samad mis vladimiri tehase isenditelt. ( olen raaminumbri tüüpkohad juba ka üle kaenud.)
Teisalt on masin üle värvitud, mistõttu esimese poolraami peal ka ei ole numbreid ja väitetavalt pole seal olnudki.
Pirka asukohta ei oska ennustadagi:S


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 07, 2010 8:14 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Juun 09, 2009 11:51 pm
Postitusi: 227
Asukoht: Tartu/Maaritsa
ARK tahab teda sul näha ka veel ju... Saad ta treila peal õnnlikult kohale loksutada või mingi muheda ARK-i venna koju kohvile kutsuda :lol:
Isa, endine ülevaataja, olla sellist aparati näinud korra - aga ei ole meeles enam, kus ta paikneda võis
Pakkus veel, et esisilla juures kuskil :?:
Võib-olla on nii hästi värvitud, et number on siledaks värvitud :lol:

_________________
Töö on lolli lõbu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Veebr 07, 2010 8:35 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 19, 2008 4:18 pm
Postitusi: 307
Asukoht: Tartu
Silvo465 kirjutas:
ARK tahab teda sul näha ka veel ju... Saad ta treila peal õnnlikult kohale loksutada või mingi muheda ARK-i venna koju kohvile kutsuda :lol:
Isa, endine ülevaataja, olla sellist aparati näinud korra - aga ei ole meeles enam, kus ta paikneda võis
Pakkus veel, et esisilla juures kuskil :?:
Võib-olla on nii hästi värvitud, et number on siledaks värvitud :lol:



http://kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=3&ID=44
Tegu sellise masinaga.

Korralikult värvitud 1x roheliseks.
Dokumentide juures teeb kõige huvitavamaks asjaolu, et temaga käidi ka mitu aastat ülevaatusel. Ühe ülevaatuse paberi isegi leidsin üles.
Arki vedamisega ei ole muret (vahemaa ka vaid 8km kuskil läbi linna õhulennult 2km). Sest hetkel on mul küsimus, et kas üldse hakata remontima. (masinal mootor ja käigukast läbi) Või alustada dokumentide kammajaast. Arkiga läbirääkimised on mul alati aiataha läinud. Nu ei ole kompetentseid tegelasi seal. Tahtsingi seetõttu taustainfi saada.

Üldjuhul olen ise näinud raami numbrit vladimiri tehase masinatel
Hüdropaagi peal, sidurikoja peal sisse löödud numbriraudadega,
Paremal akukasti küljes vastu starterit pirkana ja esimese poolraami peal värvituna.
KUid sellel masinal ei ole ühtegi nendest kohtadest ei pirkat ega sisse löödud numbrit.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.