Üks naabrimees tõi Soomest russi, millel oli rool ringi tehtud nii, et kasutatud oli russi orig. roolivõimendit. Selle vahega, et seda silindrit, mis orig. võimendi sees on, pandi juhtima dosaatorpump. Ja kogu lugu. Naabrimehel on metsaveo russ selle esisilla küljes oleva silindriga süsteemiga ja selle rool pidi raskem olema kui sellel soomlaste kompunnil.
Uku kirjutas:
Esisillal peab olema kronsa koht kuhu kinnituks roolisilinder, muidu peab esisilla diffri korpuse ära vahetama. Kõik ülejäänud jupid( paralleelvarras, roolisilinder ja roolikäpp) jäävad uuema russi omad, midagi ümber teha polnud vaja.
Tingimata ei pea esisilla korpust ära vahetama! Oma 52-l jäi vana sild paika. Mida oli vaja osta olid paralleelvarras, silinder, silindri kinnitus silla külge ja roolikäpad ning silindri kinnituste sõrmed oma seibide ja kaussidega. Vana roolivõimendi mörning lendas pealt minema ja asemele tuli väike õlipaak-dosaatorpumba kronsa. Dosaatorpump (Danfoss) sai vanalt kahveltõstukilt. Silindri kinnitus esisilla korpuse külge sai pandid poltidega, nii nagu selle silindriga rooliga russi esisillalgi, ainult selle vahega, et sinna silla korpuse külge sai tehtud metallplaat, puuritud augud ja keermestatud ning korralikult kinni keevitatud (muidugi mitte elektroodiga vaid MIG-ga). Siiamaani kõik toimib! Järgmine projekt ongi vanale russile teha replica sellest naabrimehe soomlaste kompunniga roolisüsteemist. Dosaatorpump on juba olemas.