Alustuseks võib kohe ütelda, et sinu nahas ei taha olla
.
Niisiis eelmisel kevadel sai oma T40 ka sidur vahetada-ise olin abimehe rollis ja see kes neid kõvasti näppinud siis töödejuhataja. Niisiis kuna tegemist oli mäletamistmööda 3 õhtupooliku tööga 2 le ,siis soovitan võtta
appi keegi, kes seda varem teinud. Pooleksvõtmisel pidi käigukasti alla puupaku panema ja käigukasti ja paku vahele puukiilud, et käigukast jääks samale kõrgusele.Kuskilt sidurikoja alt sai tropp panna ja ja taliga parajasse pingesse, et nurk ei muutuks ja ninapool mehele peale ei kukuks kui viimased poldid lahti. jupp aega läks ühe kõrgemalasuva poldi nahka, kuna tundus,et kõik olid väljas ja puukiilude sidurikoja vahele ajamine tagajärgedeta.Mäletamistmööda olid käikukasti ja sidurikoja vahel päris täpsed ja tihedad tihvtid , mida arvasimegi kurjajuur olema. Kui lõpuks viimase poldi ussiurust 5 cm liiva ja õlikihi alt leidsime, võttis tuju suuna ülespoole
Arvatavasti peab ka käik väljas olema
ja tali peaks võimaldama esiotsa eemalesõitmist-mis tundub raskem kui tegelikult oli. Edasist peaksid ise jagama, kuid soovitan igaljuhul ära vahetada käpapoldid koos mutritega. ja jõuvõtuvõlli sidur vaata ka üle. Kui surveplaat-mäletatavasti sai õigesti nimetatud
on pealt siduri hõõrdekatte ja neetide poolt sooniliseks söödud, siis saada see kaugemale, kui Kanteri ketas ja võta kauplusest uus, tegelt peaksid seda vist igal juhul tegema, kui tahad, et su sidur kauem käib ja uus lahtivõtmine kauge tulevik oleks.lLõpuks kokkupanekul pidi vaatama, et siduriketas oleks täpselt tsentris-ma ei tea millega, selleks kasutasime mingit naabrimehe selleks spetsiaalselt treitud puksi. Loodetavasti sai kõik õigesti, ma rohkem ei jõua kirjutada, las teised jätkavad ja parandavad ,kui vigasid tegin