Tänane kuupäev Reede Apr 26, 2024 5:08 pm
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 23, 2015 7:36 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Aug 04, 2009 7:25 am
Postitusi: 12
Asukoht: SAAREMAA
oskab keegi öelda mis materjalist on esisillakorpus?
oleks vaja lisada roolisilindri kinnituseks üks kinnitus aga puudu vastav koht kuhu seda kinnitada.
ehk kannatab keevitada mingi vaheplaat?
kui ei siis ilmselt klambritega ümber silla vaja panna.


Manused:
IMG_1442.JPG
IMG_1442.JPG [ 43.1 KB | Vaadatud 16746 korda ]
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 23, 2015 7:40 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Dets 13, 2008 8:10 pm
Postitusi: 124
Asukoht: Läänemaa
Ka siin aitab kasutaja Altp2rtli.
Tal oli keevitatud vana russi sillale roolisilindri kinnitused.
Kas kuskil teemas pilti ka oli, seda ei mäleta enam :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 24, 2015 8:08 am 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 04, 2013 8:03 am
Postitusi: 310
Asukoht: Ida-Virumaa
Tahaks ka pilti kui võimalik. Silinder ja dosaator juba olemas. Vaja veel silindrikinnitus kronsa ja vasku rattareduktori hooba. Kas seda uur paralleelvarrast on tingimata vaja?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 24, 2015 11:08 am 
Eemal

Liitunud: Laupäev Jaan 30, 2010 6:01 pm
Postitusi: 675
Asukoht: Saaremaa
Korpus peaks olema valumalm. Väga riskantne keevitada, kuigi mitte päris võimatu. Kindlam on teha klambriga ümber sillatala. Soomes oli ühel talumehel nii tehtud. Kusagil on pildid ka. Üritan leida...

_________________
muuhulgas põllumees...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 24, 2015 11:15 am 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Aug 04, 2009 7:25 am
Postitusi: 12
Asukoht: SAAREMAA
kui leiad pildid oleks väga abiks
viska meili
arro@bwb.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 24, 2015 3:27 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Aug 04, 2009 7:25 am
Postitusi: 12
Asukoht: SAAREMAA
leidsin paar lahendust kuidas vasjad asja lahendasid
https://www.youtube.com/watch?v=8ufcwW0yIfQ
https://www.youtube.com/watch?v=Jb4kqOzMsTo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 24, 2015 6:12 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Aug 12, 2010 10:42 pm
Postitusi: 52
Enda russil on keevitatud, pluss poldid. Esisilla korpus küll miskine malmitaoline, aga tegu ei ole sellise tava hallmalmiga, kuhu keevitus ei hakka külge.
Pilti küll praegu pole, aga traadikeevitusega siis originaal kronstein kinni keevitatud lihtsalt. Alla sai muidugi tehtud rauast veel liistakaid, et ikka sirge oleks. Samuti on originaal kronsteini poldiaukudest puuritud silla korpuse sisse avad ja need keermestatud. Keermete vahele sai pandud hüdroliimi, et higistama ei hakkaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Reede Dets 25, 2015 12:37 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Veebr 15, 2011 11:53 am
Postitusi: 241
Asukoht: Pärnumaa
[/quote]Keermete vahele sai pandud hüdroliimi, et higistama ei hakkaks.[/quote]
Äkki seletad mis see tähendab?

_________________
Künnan, külvan, äestan, väetan


edit: enam ei väeta ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Reede Dets 25, 2015 12:40 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Veebr 15, 2011 11:53 am
Postitusi: 241
Asukoht: Pärnumaa
kui russil roolivärk üldse ümber teha, siis koos silla vahetusega. Ilma ei näe mõtet.

_________________
Künnan, külvan, äestan, väetan


edit: enam ei väeta ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Reede Dets 25, 2015 5:23 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Aug 12, 2010 10:42 pm
Postitusi: 52
Hüdroliim selles mõttes keermete vahele, et augud puuritud ju niiöelda õlireservuaari sisse, ehk siis difri korpusesse. Ja seetõttu hakkabki ilma selle liimita suure tõenäosusega keermete vahelt polti mööda õli välja higistama.
Omas sai samuti just laaduri ostusoovi tõttu silindri peale ringi tehtud. Kuna see laadur ikka omajagu lisakaaluks esisillal, siis ilma selletagi ikka päris sõrmega originaal roolivõimendiga rattaid ei saanud keerata.
Sillavahetuse soovituse all mõeldud otsesilda? Tavaline ei pea vastu?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Reede Dets 25, 2015 6:02 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 04, 2013 8:03 am
Postitusi: 310
Asukoht: Ida-Virumaa
Oskab keegi öelda, kas E roolisilinder läheb enamvähem originaal silindriga kokku? Äkki saab keegi ära mõõta pikkuse, silindri diameetri ja kolvi diameetri ja kolvikägu. Dosaatoriks läheks ka E oma. Ostaks ainult reduktorihoovad, kinnitus kronsa ja voolikud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Reede Dets 25, 2015 11:17 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Veebr 15, 2011 11:53 am
Postitusi: 241
Asukoht: Pärnumaa
meli666 kirjutas:
Hüdroliim selles mõttes keermete vahele, et augud puuritud ju niiöelda õlireservuaari sisse, ehk siis difri korpusesse. Ja seetõttu hakkabki ilma selle liimita suure tõenäosusega keermete vahelt polti mööda õli välja higistama.
Omas sai samuti just laaduri ostusoovi tõttu silindri peale ringi tehtud. Kuna see laadur ikka omajagu lisakaaluks esisillal, siis ilma selletagi ikka päris sõrmega originaal roolivõimendiga rattaid ei saanud keerata.
Sillavahetuse soovituse all mõeldud otsesilda? Tavaline ei pea vastu?

Selge ei saanud hästi aru enne, nüüd pilt klaar.
Silla kohapealt jah, kui ikka paari kuu tagant vaja murdunud käändmikke vahetada, siis lõpuks ei näinud muud varianti kui sebida sirge sild, nüüd väga mõnus pill, rehvid sai ka laiemad nii ees kui taga

_________________
Künnan, külvan, äestan, väetan


edit: enam ei väeta ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 26, 2015 4:56 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Aug 12, 2010 10:42 pm
Postitusi: 52
kondaja kirjutas:
Silla kohapealt jah, kui ikka paari kuu tagant vaja murdunud käändmikke vahetada, siis lõpuks ei näinud muud varianti kui sebida sirge sild, nüüd väga mõnus pill, rehvid sai ka laiemad nii ees kui taga


Ostsid päris uue kohe või kasutatud? Mis üldse uus maksta võib? Kas russil on üldse see sirge esisild omatoodang või samuti Carrraro?
Olen ka ennem kuulnud, et see 82-e vanatüübi esisild Kuni jaoks nõrk. Soovitatakse 80-e mittevedav esisild panna. Aga siis pole ju asjal mõtet, kuna taguotsa nagunii kergitab ja kühvli sissetõukamine kannatab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Pühapäev Dets 27, 2015 11:04 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Veebr 15, 2011 11:53 am
Postitusi: 241
Asukoht: Pärnumaa
ostsin uue Belarusi oma toodangu, siiani muret pole olnud peale õlisurvekorkide, mis kippusid kinni jääma, mis omakorda põhjustas soojal ajal lekkeid tihendite vahelt. võibolla oli ka viga selles , et sillas oli tehase poolt pandud õli kõvasti üle normi.

_________________
Künnan, külvan, äestan, väetan


edit: enam ei väeta ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MTZ esisilla materjal
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 28, 2015 6:13 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Nov 11, 2010 9:13 pm
Postitusi: 560
Asukoht: Põhja-Eesti
Silla korpus on terase valu, mitte malm! kannatab keevitada väga hästi.

_________________
Mis kuradi sõnnik, see on puhas sitt!
Ärge te öelge mulle, mida ma pean tegema, ja ma ei ütle teile kuhu te peate minema!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.