Foorum põllumeestele
http://foorum.rodnas.ee/

Uued Belarussid
http://foorum.rodnas.ee/viewtopic.php?f=9&t=3754
4. leht 7-st

Autor:  peitel2 [ Teisipäev Dets 02, 2014 4:56 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

Ja mis selle 1025.4jal vahe on 1025.2ga peale plastikute et niisuur hinna vahe on ?

Autor:  sanyo [ Teisipäev Dets 02, 2014 5:25 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

1025.4 peal siis euronormidele vastav mootor.Ise ostsin 892 mudeli, mille hind oli 17+km, arvele ei saa ,õnneks pole vaja ka.Kuid jah 31 tuhhi russi eest ei maksaks ,otsiks alternatiive juba siis.

Autor:  kivilo1 [ Teisipäev Veebr 24, 2015 8:37 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

Meil on 2006a 920.3. Nüüdseks ees 14500+ töötundi METSAS. Paar tuhat tundi tagasi sai tehtud mootori kap remont. Selle aja jooksul välja vahetatud kõik esisilla korpused, käigukasti korpus (sisu lapatud mitu mitu korda), tagasilla korpus ja sukad vahetatud. Sisu ka mõned korrad vahetatud. Vahekasti korpuseid läheb suht tihti. Kõik tööd v.a. k.kasti sisu oleme ise teinud. Laguneb mis ta laguneb metsas aga varuosa hind paneb asja paika.
Teine masin 920.4 2011a. Kuradima keerulise el.süsteemiga, pardaarvutiga. Saab teha veaotsingut, leiab korras masina puhul igasuguseid vigu :D Suure külmaga käivitumine raskendatud, peab õli surve üles käiama, et üldse masin käivituks. Nüüd juba 6500 t.tundi ees, mootori hoolduse iga 500 tunni tagant teinud.
Kui sellel masinal peaks el.süsteem saba andma, siis ei tea mis saama hakkab :D see masin ka metsas. Kõige nõrgem osa jõuvõtuvõll, sest hüdropump reduktoriga võlli otsas. On tõmmanud käbi nuudid üle, järgmisena tõmbas siduri südamiku üle, siis murdis k.kasti alumise sisemise võlli pooleks. Ja nüüd hiljuti võlli siduri saime siledaks :D pump on 80ne kolb ja hüdro veoga palmse käru.

Sidurid kestavad kuni kaks aastat. K.kasti hammakad ka suht sama kaua.

Põllumajandus tingimustes peaksivad vast suht kaua vastu pidama. Loomulikult kui viitsitakse hooldada :)

Nüüd võtame kasutusele 1221.3 2014a ja eks paistab kuidas see vastu peab. Reevers ilmselt metsas suht õnnetu, aga eks ole näha.

Kaasfoorumlastele küsimus: miks vahekastikorpus ei taha kesta.? Mõra tuleb survelaagri määrimis korgi serva. Katsetasime ''tugevdatud" varianti kuid see ka praoga.



Mina soovitan igati Mtz'i. Mugavust ei ole. Aga varuosade hind korvab selle :) Ja kui vähegi tehnikat tunda, siis ise remonditav !

Autor:  jaan1414 [ Teisipäev Veebr 24, 2015 9:56 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

Kui tööga kiiret pole siis võib remontida jh. Aga endakogemusest ütleks, et enda aeg maksab niipalju, et hakkab varuosa odavust üle kaaluma.

Autor:  kivilo1 [ Teisipäev Veebr 24, 2015 10:26 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

jaan1414 kirjutas:
Kui tööga kiiret pole siis võib remontida jh. Aga endakogemusest ütleks, et enda aeg maksab niipalju, et hakkab varuosa odavust üle kaaluma.


Tööga kiiret ei ole. Ja remont käib ka suht kiirelt. Varuosad 80km raadiuses olemas :D Üldjuhul esimene päev laiali , teine kokku ja kolmas päev metsas juba.

Autor:  vellemees [ Kolmapäev Veebr 25, 2015 5:28 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

Mul isa vedas 90-ndatel 10 aastat russiga metsa ja vahetas ainult ühe vahekastikorpuse. Tema pakkus, et miks Teil neid nagu sooje saiu läheb: kas vintsiga tõmmatakse küljepeale või esiots käib pidevalt maast lahti. Võib olla ka, et poldid lahti aga kui räägid, et korralikult hooldatud siis see peaks välistatud olema.

Autor:  Kaleidoskoop [ Kolmapäev Veebr 25, 2015 7:52 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

kivilo1 kirjutas:
Meil on 2006a 920.3. Nüüdseks ees 14500+ töötundi METSAS. Paar tuhat tundi tagasi sai tehtud mootori kap remont. Selle aja jooksul välja vahetatud kõik esisilla korpused, käigukasti korpus (sisu lapatud mitu mitu korda), tagasilla korpus ja sukad vahetatud. Sisu ka mõned korrad vahetatud. Vahekasti korpuseid läheb suht tihti. Kõik tööd v.a. k.kasti sisu oleme ise teinud. Laguneb mis ta laguneb metsas aga varuosa hind paneb asja paika.
Teine masin 920.4 2011a. Kuradima keerulise el.süsteemiga, pardaarvutiga. Saab teha veaotsingut, leiab korras masina puhul igasuguseid vigu :D Suure külmaga käivitumine raskendatud, peab õli surve üles käiama, et üldse masin käivituks. Nüüd juba 6500 t.tundi ees, mootori hoolduse iga 500 tunni tagant teinud.
Kui sellel masinal peaks el.süsteem saba andma, siis ei tea mis saama hakkab :D see masin ka metsas. Kõige nõrgem osa jõuvõtuvõll, sest hüdropump reduktoriga võlli otsas. On tõmmanud käbi nuudid üle, järgmisena tõmbas siduri südamiku üle, siis murdis k.kasti alumise sisemise võlli pooleks. Ja nüüd hiljuti võlli siduri saime siledaks :D pump on 80ne kolb ja hüdro veoga palmse käru.

Sidurid kestavad kuni kaks aastat. K.kasti hammakad ka suht sama kaua.

Põllumajandus tingimustes peaksivad vast suht kaua vastu pidama. Loomulikult kui viitsitakse hooldada :)

Nüüd võtame kasutusele 1221.3 2014a ja eks paistab kuidas see vastu peab. Reevers ilmselt metsas suht õnnetu, aga eks ole näha.

Kaasfoorumlastele küsimus: miks vahekastikorpus ei taha kesta.? Mõra tuleb survelaagri määrimis korgi serva. Katsetasime ''tugevdatud" varianti kuid see ka praoga.



Mina soovitan igati Mtz'i. Mugavust ei ole. Aga varuosade hind korvab selle :) Ja kui vähegi tehnikat tunda, siis ise remonditav !


Vaat see on huumor! :lol:

Autor:  vellemees [ Kolmapäev Veebr 25, 2015 8:18 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

Mis siis ikka nii väga huumorit on. Eks metsas olegi traktoril suurem tamp ja rets taga, kui põllul. kivilo luges juba Belarusi plussid ka välja: odavad varuosad ja remondid ise, kui vähegi mees oled. Muidugi on ka Jaanil õigus, et kui remonditunnid ületavad töö tegemis tunde, siis tuleks juba midagi muud vaadata. Ise ostaks Belarusi küll kui oleks vajadust ja võimalus :) ei kirjuta seda kui lihtsalt mingi fänn, vaid tuleb reaalsust vaadata ja oma võimalusi hinnata. Hindan seda, et vajadusel saan ise masina remonditud ja sellisel juhul on masina seismis aeg lühem, kui oodata hooldus brigaadi. Peamiseks miinuseks tooks uutel Belarussidel: (ei ole küll töö teinud aga kabiinis olen käinud) hüdrokangide paiknemine ja reevers, mida ei ole suudetud veel külge aretada :twisted:
Ise olen töötanud 820, 892, 80 ja 82, millega sai sügisel alustatud põllumehe teed 20 ha põldu kündes Voka adraga :mrgreen:

Autor:  Aare [ Kolmapäev Veebr 25, 2015 10:08 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

Mulle ei mahu pähe, mis nendes bella juppides nii odavat on? Nii palju, kui ma hindu jälginud olen, on originaalvaruosade hinnad päris märgatavalt kerkinud. Odavamad on vaid hiinakad aga no nende kvaliteet ei kannata ka mingit kriitikat. Vahest seetõttu ka tihe sisuvahetus!?

Lisaks ma ei kujuta ette bellaga terved päevad järjest metsas mürgeldamist. Täielik enesetapp ju. Käib ju puhtalt oma tervise arvelt see kokkuhoid teil. Aga eks igaühel ole omad prioriteedid paika loksunud. Ütle veel, et tänapäeval mehed puust...

Autor:  vellemees [ Neljapäev Veebr 26, 2015 8:18 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

Praegu veel terasest :D No tapmine on siis, kui ei ole viitsinud oma traktorit tihendada.

Autor:  janek_s [ Neljapäev Veebr 26, 2015 9:35 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

Küsimus targematele:kas mtz 80 hüdro-ja k-kasti õlitasemete andurid on identsed?Tean et nad sobivad omavahel vahetada aga kas näitavad ka õigesti? Vot siis sellised mured hetkel meil :!:

Autor:  kondaja [ Reede Veebr 27, 2015 4:10 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

kriipsud veidi teise koha peal, kui õieti mäletan

Autor:  kivilo1 [ Reede Veebr 27, 2015 8:30 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

Esiots ikka suht tihti maast lahti. Vintsinud ei ole.


Uued maainad ei lagune. 3 aastat saab muretult hakkama.
Aga sellest tuleb aru saada, metsavedu paned masina korralikult proovile :)
Enda kogemuste põhjal ütlen küll, et varuosad ja hooldus on odav.
Varuosadega vahest joppamine, aga mida uuemad jupid, seda sitemad.

Autor:  kivilo1 [ Reede Veebr 27, 2015 8:40 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

Täna saime 1221.3 kätte. Kerge ümber ehitus metsa jaoks.
Eks paistab kuidas vastu peab. See masin juba rida 6. Vahekast lühem ja käigukast kahe kangiga. Ehk vahekastiga muret ei ole :D

Autor:  peitel2 [ Pühapäev Mär 01, 2015 7:14 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Uued Belarussid

kivilo1 kas mõnd nats vanemat valmetit pole mõelnud metsa panna äkki peab paremini?Ja kas võrukandist?

4. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/