Meil on 2006a 920.3. Nüüdseks ees 14500+ töötundi METSAS. Paar tuhat tundi tagasi sai tehtud mootori kap remont. Selle aja jooksul välja vahetatud kõik esisilla korpused, käigukasti korpus (sisu lapatud mitu mitu korda), tagasilla korpus ja sukad vahetatud. Sisu ka mõned korrad vahetatud. Vahekasti korpuseid läheb suht tihti. Kõik tööd v.a. k.kasti sisu oleme ise teinud. Laguneb mis ta laguneb metsas aga varuosa hind paneb asja paika.
Teine masin 920.4 2011a. Kuradima keerulise el.süsteemiga, pardaarvutiga. Saab teha veaotsingut, leiab korras masina puhul igasuguseid vigu
Suure külmaga käivitumine raskendatud, peab õli surve üles käiama, et üldse masin käivituks. Nüüd juba 6500 t.tundi ees, mootori hoolduse iga 500 tunni tagant teinud.
Kui sellel masinal peaks el.süsteem saba andma, siis ei tea mis saama hakkab
see masin ka metsas. Kõige nõrgem osa jõuvõtuvõll, sest hüdropump reduktoriga võlli otsas. On tõmmanud käbi nuudid üle, järgmisena tõmbas siduri südamiku üle, siis murdis k.kasti alumise sisemise võlli pooleks. Ja nüüd hiljuti võlli siduri saime siledaks
pump on 80ne kolb ja hüdro veoga palmse käru.
Sidurid kestavad kuni kaks aastat. K.kasti hammakad ka suht sama kaua.
Põllumajandus tingimustes peaksivad vast suht kaua vastu pidama. Loomulikult kui viitsitakse hooldada
Nüüd võtame kasutusele 1221.3 2014a ja eks paistab kuidas see vastu peab. Reevers ilmselt metsas suht õnnetu, aga eks ole näha.
Kaasfoorumlastele küsimus: miks vahekastikorpus ei taha kesta.? Mõra tuleb survelaagri määrimis korgi serva. Katsetasime ''tugevdatud" varianti kuid see ka praoga.
Mina soovitan igati Mtz'i. Mugavust ei ole. Aga varuosade hind korvab selle
Ja kui vähegi tehnikat tunda, siis ise remonditav !