Nii homme siis viin toru jagaja küljest ("väikesest punnist"
) otse hüdropaaki. Lugesin siin tarku raamatuid ja need targad raamatud ei olegi vist nii targad. Raamatus oli kirjeldatud hoopis vastupidi. "Regulaatorist suunatakse õli jaoturisse ("väikesesse punni") ning jaoturi kaudu tagasi paaki" kokkuvõtvalt selline kirjeldus oli ühes sinise kaantega raamatus (ka joonised olid selliselt esitatud).
Kogu jama algas sellest, et ostsin odavalt vana Mtz 82L. Väljanägemine oli nagu ta oli. Kuna ise olen algaja siis kvaliteet ja hind tundus sobilik olevat. Kuid see risu eelnevalt oli veidi klantsitud ning kui kodus sai tööd teha siis hüdropaagist kulus ikka väga kiiresti õli ära. Otsustasin kapremondi teha. Nüüdseks on remont peaaegu valmis ainult see hüdrojama veel pikendab seda agooniat. Käivitusmootori vahetasin starteri vastu, panin ka olude sunnil poolaka kabiini (vana oli juba väga mäda) vahetasin tihendeid ja hammakaid ühesõnaga täiskompott. Regulaatori viskasin aga minema, sest selle keres oli mõra ning sealt ta siis kogu aeg "veritses" - ei kujuta ettegi kuidas selle regulaatori kerele mõrasid sisse saada. Haardekaalusuurendi jätsin paika kuna see oli korras. Raamatutest ma siis ammutasin oma teadmisi, kuid selle probleemi juures see "tark raamat" viis mu ummikusse.
Eks siis homme näe kas see toimib.