Tänane kuupäev Neljapäev Mai 23, 2024 5:15 pm
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: T-40AM mootori remont, õlitus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 04, 2012 8:51 am 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Mär 23, 2010 6:07 pm
Postitusi: 10
Käisin T-40AM ja kaheteljelise käruga sõnnikut toomas, aku oli nõrgavõitu ja koorma pealehangumisel jäi mootor laadimise mõttes tööle. Kui olin ~70m sõitnud, tundsin, et jõud on kadunud, tahtsin madalama käigu panna, siduripedaalile vajutades mootor suri välja. Mõtlesin,et seistes kuumenes üle ja lasin tunni jahtuda. Käivitasin ja sain sõita ~40m, kui samat moodi suri välja.Õlirõhk oli kadunud. Bukseerisin koju. Karteri avamisel nägin,et õlipumba võtutoru oli flantsi sees murdunud. Keerasin flantsi lahti, remontisin toru, kuid toru tagasipanekul tekkisid raskused. Nimelt ei ole võimalik enam ligi pääseda flantsi ülemisele poldile (12 võti), toru on risti ees. Nurgast mahub sõrm ainult vahele. Proovisin paiduvat võtit, selle paindumisraadius jäi suureks.
Kas keegi oskab soovitada, mida ma tegema peaks? Kas nüüd on vaja ka saalesid vahetada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40AM mootori remont, õlitus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 04, 2012 9:21 am 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Mai 12, 2011 2:54 pm
Postitusi: 105
Õlirõhu puudumisel said suure tõenäosusega rikutud nii väntvõlli saaled kui kolvid. Kas ka nukkvõlli saaled, näitab lahkamine.

Võib muidugi olla õnnelik juhus, et vigastused on nii tühised, et mootor on nõus edasi töötama, kuid sellele loota ei tasu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40AM mootori remont, õlitus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 04, 2012 9:54 am 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Veebr 17, 2010 2:18 pm
Postitusi: 48
Kindluse mõttes ma sellisesse kohta remonditud detaili ei paneks,liiga riskantne. Aga saalede kohapealt;kui mootor juba paar korda kinni jooksis siis, saaled välja ja uued sisse, kui muidugi vänta pole kihva keeranud. Tsiteerides klassikuid "eks lahkamine näitab".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40AM mootori remont, õlitus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 11, 2012 9:18 am 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Mär 23, 2010 6:07 pm
Postitusi: 10
Võtutoru sai kinni keeratud. Võtmeks lühike 12 padrun, 1/4kardaan, painduv pikendus, knorre.
Kolvi saaled peaaegu terved, väntvõlli saaledel pehme kiht lõhutud. Väntvõlli kaelal kriime ei märganud.
Valmistun saalede ostuks, kolvisaalel tähed BH2, väntvõllisaalel tähed БH2.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: T-40AM mootori remont, õlitus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 11, 2012 1:42 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Veebr 17, 2010 2:18 pm
Postitusi: 48
Õige oleks kepsusaale ja raamsaale,(raamlaager)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.