ott kirjutas:
maisalup kirjutas:
Selle fendi ökonoomsuse taga seisabki ainult astmevaba käigukast kes seda veel ei teadnud, astmevaba nh võib täitsa vabalt sama öko olla.
seda siis transpordil ja kergetel töödel. Põlluveduriks astmevaba kõige paremini ei sobi ja seal võidab kütusekulus juba powershift või misiganes 100% mehaaniline ülekanne.
Ma usun, et kokkuvõttes ei ole tehnoloogiatasemelt erinevatel tootjatel suurt erinevust ja ka kütusekulud on üsna samasse auku (kasutegurid mootoritel üsna võrdsed). Suht võimatu on mõõta erinevaid traktoreid kütusekulu osas, sest sarnaste tingimuste tagamine on raske. Füüsikaseaduste kohaselt kulub kütust niipalju, kui tööd tehakse ja see on määravaks.
suzukikq, kust plaanid traktorit tuua?
Väike lisamärkus sellekohta, et töö tegemiseks kulub tegelikut siiski energiat konstantselt ja siinkohal saabki tähtsaks kui effektiivselt suudab mootor kütust põletada(loe palju saadakse ühest grammist küttest energiat kätte) Siinkohal ju ikkagi on päris suur erinevus kui vahe on 240g/kwh kohta või 300g/kwh kohta. Usun, et DLG testid siiski nii usaldusväärsed on, et võib infot üsna tõepähe võtta. Ehkki jh seal tuleb jälgida täpselt mida nad ise ühe või teise tulemuse kohta ka arvustavad. Nt transpordil pole nad ühelgi traktoril küttekulu mõõtnud vaid see käib arvutuste teel.
Lõpetuseks Fendti ja teiste traktorite puhul siiski ma seda küttekulujutuga niiväga üle ei pingutakski pigem räägib Fendti ostmise kasuks tehnoloogia mida kasutada saad ja järelturuväärtus.
Vastupidamise poolest niipalju, et enamasti siiski esimesed 5000(teinekord isegi rohkem) tundi tundub, et möödub Fendti kasutajal üsnagi murevabalt(loe ei ole eriti rikkeid mis oleks otseselt toote kvaliteedist tingitud,enamus ikkagi kasutajas kinni) Oskan võrrelda nt CNH siis ja tõesti ostuhind on odavam aga senimaani olen arvamusel, et seda ka kvaliteedilanguse arvelt. Kui 3000 tt teinud puma ikka mootoriremonti vajab(mureks olid vätvõlli õlitusprobleemid) ja rippsüsteemi purunemine ka kahel masinal järjest ette tuli siis paneb mõtlema. Seda ka, et enamus CNH masinad jooksevad õli nagu mahlakased ja hooldemees ütleb, et see ongi normaalne, kui natuke siit ja sealt tilgub.
Muidugi jh eks see ole mõtteküsimus kas Fendt niisuurt hinnavahet on vääriline, aga minuarust hea võrdlus: Kes tahab Mersuga sõita see sõidab ja kes ei taha võtab Fiati !