Tänane kuupäev Neljapäev Mai 16, 2024 7:10 am
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 239 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Järgmine
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 18, 2008 9:44 am 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Dets 18, 2008 9:38 am
Postitusi: 8
Kõige esimene oleks hea aku teiseks soovitan panna soojenduskate mootorile, kolmandaks defa üldsoojendi võib ka plokisoojenduse panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 18, 2008 5:58 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Dets 15, 2008 5:59 pm
Postitusi: 19
aga tean kes üldse tosooli mootorisei kasuta ja siis talvel kui hakkavad käivitama panevad sooja vee sisse keeva peaaegu ja siis pöärts uja käib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 22, 2008 6:55 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
Uku kirjutas:
Plokisoojendus on targem kasutada Defat, käigukasti jaoks tehase soojendust. Ei tea kas see just kõigil laos oleks, kuid tellitav on see nii Casele kui NH-le.



Nii mina ostsin täna oma Casele jõulukingi ära, plokisoojendus siis :D
vaja ainult külge monteerida.

küsisin nagu selle käigukasti oma kohta ka Uhtnast aga siis ei osatud midagi öelda näitas mingit õli soojendamis spiraali aga kuna mul oli kiire lõin käega et eks uurib seda veel. hakkasin mõtlema et ega ma sinna suvalist spiraali ka ei hakka toppima, kui panen siis asja mis on sinna mõeldud
:)
eks püüan nüüd uurida palju see käigukasti oma maksab siis :)

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 22, 2008 7:05 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
Ka paar pilti :)
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 22, 2008 7:59 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juun 15, 2008 3:08 pm
Postitusi: 1434
Asukoht: Rakvere
Kui paigaldama hakkad siis topi paremale poole avassem mis on starterist järgmine nina poole. Väike näpunäide:plokis olevat korki hakka välja lööma kabiini poolsest servast kuni kork keerab risti, siis saad näpitsatega välja koukida. Kuigi soojendus on sisse löödav ja tihendiga soovitaks kasutada tiba silikooni, et asi kindel oleks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 22, 2008 8:40 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
Uku kirjutas:
Kui paigaldama hakkad siis topi paremale poole avassem mis on starterist järgmine nina poole. Väike näpunäide:plokis olevat korki hakka välja lööma kabiini poolsest servast kuni kork keerab risti, siis saad näpitsatega välja koukida. Kuigi soojendus on sisse löödav ja tihendiga soovitaks kasutada tiba silikooni, et asi kindel oleks.



:wink: suured tänud näpunäite eest :)
esimesel võimalusel paigaldame ära.

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 22, 2008 9:57 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Juun 07, 2008 7:31 pm
Postitusi: 251
Kas sul siis iga päev vaja talvel käivitada?
Fakt on see, et kui sajab lund, siis pole ka väga suurt külma ning kui üle 20 kraadi külma siis ju miskit erilist teha väljas niikuinii pole, kui sa just loomi ei pea

Aga see selleks. Kas Case siis ei pakugi standardvarustuses plokisoojendust?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 22, 2008 10:06 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
kristjan kirjutas:
Kas sul siis iga päev vaja talvel käivitada?
Fakt on see, et kui sajab lund, siis pole ka väga suurt külma ning kui üle 20 kraadi külma siis ju miskit erilist teha väljas niikuinii pole, kui sa just loomi ei pea

Aga see selleks. Kas Case siis ei pakugi standardvarustuses plokisoojendust?



ütlen selle käivituse kohta nii, et kurat seda teab kuna vaja käima panna.
(asjad maksid ka nii vähe, et kahju nüüd küll pole)

see masin pole eestist ostetud, ning pole kursis sellega kas on või mitte.

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 22, 2008 10:08 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Juun 07, 2008 7:31 pm
Postitusi: 251
Aga huvitav oleks teada, et palju selline vidin maksis ka?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 22, 2008 10:10 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
kristjan kirjutas:
Aga huvitav oleks teada, et palju selline vidin maksis ka?


kokku läks 1700eeki

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Dets 26, 2008 12:14 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Sept 22, 2008 8:29 pm
Postitusi: 209
Asukoht: saaremaa
http://www.youtube.com/watch?v=Jnm1pw59 ... re=related
kas kah külm äkki ....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Dets 26, 2008 12:50 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
ma usun küll et see oli külmast, video kirjeldusel oli et aasta esimene käivitus.(nii sain aru)

Aga Casel nüüd plokisoojendus olemas :wink:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Dets 26, 2008 8:33 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Dets 11, 2008 4:43 pm
Postitusi: 51
Minu väikesel YANMAR'il on huvitav külmkäivitus süsteem nimega THERMOSTART. Õhu sissevõtu kollektoris on sigarisüütaja taoline hõõguv pool mille peale väikesest paagist tilgutatakse diislit nii et sissevõtukollektorisse tekib leek mis soojendab mootorisse tõmmatavat õhku. Hoides süütevõtit umbes 10 sek TM (THERMOSTART) asendis ja siis kiiresti käivitades lähebki traktor käima.
Suvine õli ja suvediisel hetkel sees ning -5 C juures läheb THERMOSTART'i kasutades hetkega käima. Arvan, et kui vedelam õli panna (5W) ja talvediislit kasutada poleks ka -10 C probleem.
Plaan ka 400 W/30 mm plokisoojendi panna ühe külmakorgi asemele. DEFA kipub kallis olema. USA's maksab sobilik KAT'S umbes 25 USD ja max 1600 W pingemuundur 220-110V on ka umbes 20 USD kanti. Ostan pigem sealt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 27, 2008 8:14 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Dets 27, 2008 7:08 pm
Postitusi: 42
Asukoht: rapla
oma t-25 olnen käivitanud miinus 20 kraadi juures suht muretult. hõõg küünla keeran ära selle asemele panen kõvera toru ja selle otsas on väike gaasi lamp 10 minutit ja siis annan vöttit ja käib.
Leeklampi oleme proovinud t-150 öhupuhastisse pannes ja aitab väga edukalt ainul elemendid tuleb enne välja vötta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 07, 2009 5:28 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Dets 18, 2008 9:38 am
Postitusi: 8
soovitan soojalt ka defa üldsoojendit mis lõdvikute vahele paigaldatakse.Need on palju võimsamad kui plokki soojedused ja lihtne paigaldada ka aga rahaliselt ikka tunduvamalt kallimad kui plokki oma.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 239 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.