Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 9:11 pm
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 239 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Järgmine
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 06, 2008 6:40 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juun 15, 2008 3:08 pm
Postitusi: 1434
Asukoht: Rakvere
Kui väljas -5, plokisoojedus kui üle -15 siis kägukasti õli soojendus kah.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Nov 07, 2008 7:27 am 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 18, 2008 6:33 am
Postitusi: 2311
Asukoht: läänemaa
aga vanades autojuhi õpikutes ongi ju nii ,et talvel madalate temperatuuridega soojendada eelnevalt õlid ,seejärel täita karterid ,soojendada jahutusvedelik jne. õhtul viia aku sooja ruumi ,või hoida masin soojas garaazis. +õhtul kui masin enamvähem jahtunud soovitati laotada mootori peale ajaleht ,et siis ei teki nagu kondentsi . diislil mudugi pole seda jama ,et juhtmed märjad:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 08, 2008 8:49 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Jaan 28, 2008 7:37 pm
Postitusi: 223
Asukoht: RAPLAMAA
Oma Case jaoks küsi Kaspari käest.Defa oma peaks laos kohal olema.CNH-l kõigil üks ja sama asi peal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 20, 2008 12:06 am 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Dets 04, 2007 8:40 pm
Postitusi: 34
Uuel NH-l ei ole probleemi (plokisoojendus)see säästab ka väiksema külmaga mootorit ja läheb kabinet ka kiiremini soojaks.
Vanal sõjavõitjal (T-40) peab kõva külmaga, kõigepealt sügavalt läbi mõtlema kas ei kannata soojemaid aegu oodata, kui tõesti ei siis:
a) sületäie puid tooma ja tule alla tegema. (kannatab ka panniga sütt tuua kuid siis peaks oma jõumasinale maani presendi peale panema).
b) toas sõrmi soojendama ja külmarohtu võtma (kuni soojeneb).
c) hüdropumba välja võtma.
d) reversi vaba peale võtma.
e) dekompressiooni peale tõmbama.
f) võtit keerama ja päästes dekompressiooni ettevaatlikult käima meelitama.
g) kui väga surm siis päästab ka "START" gaas.
Kasuks tuleb ülekandega starter.
Ja nii õnnelikult kuni asja tõesti kainelt läbi mõtled ja uue traktori ostad.

_________________
Ela ise ja lase teistel elada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 20, 2008 12:24 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juun 15, 2008 3:08 pm
Postitusi: 1434
Asukoht: Rakvere
jahimees15 kirjutas:
Uuel NH-l ei ole probleemi (plokisoojendus)see säästab ka väiksema külmaga mootorit ja läheb kabinet ka kiiremini soojaks.
Vanal sõjavõitjal (T-40) peab kõva külmaga, kõigepealt sügavalt läbi mõtlema kas ei kannata soojemaid aegu oodata, kui tõesti ei siis:
a) sületäie puid tooma ja tule alla tegema. (kannatab ka panniga sütt tuua kuid siis peaks oma jõumasinale maani presendi peale panema).
b) toas sõrmi soojendama ja külmarohtu võtma (kuni soojeneb).
c) hüdropumba välja võtma.
d) reversi vaba peale võtma.
e) dekompressiooni peale tõmbama.
f) võtit keerama ja päästes dekompressiooni ettevaatlikult käima meelitama.
g) kui väga surm siis päästab ka "START" gaas.
Kasuks tuleb ülekandega starter.
Ja nii õnnelikult kuni asja tõesti kainelt läbi mõtled ja uue traktori ostad.


Umbes 10a tagasi sai taolist tsirkust päris tihti teha :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 22, 2008 1:25 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
Uku kirjutas:
Kui väljas -5, plokisoojedus kui üle -15 siis kägukasti õli soojendus kah.


kas käigukasti soojendus on sama mis ploki oma?

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 22, 2008 1:32 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juun 15, 2008 3:08 pm
Postitusi: 1434
Asukoht: Rakvere
Põhimõte on sama, istub käigukasti õli sees kõige madalamas punktis, tõsiselt külma ilmaga päris kasulik, sest kui õli on külm ei luba masin kõiki käike kasutada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 22, 2008 4:45 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
Uku kirjutas:
Põhimõte on sama, istub käigukasti õli sees kõige madalamas punktis, tõsiselt külma ilmaga päris kasulik, sest kui õli on külm ei luba masin kõiki käike kasutada.



kust need mõlemad asjad on kasulik osta?

defast?

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 22, 2008 6:02 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juun 15, 2008 3:08 pm
Postitusi: 1434
Asukoht: Rakvere
Plokisoojendus on targem kasutada Defat, käigukasti jaoks tehase soojendust. Ei tea kas see just kõigil laos oleks, kuid tellitav on see nii Casele kui NH-le.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 24, 2008 7:06 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
kas keegi oskab öelda kus asuvad eelsüüteküünlad casel?
on neid näha kuskilt?

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 24, 2008 12:05 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 19, 2008 4:18 pm
Postitusi: 307
Asukoht: Tartu
simok kirjutas:
kas keegi oskab öelda kus asuvad eelsüüteküünlad casel?
on neid näha kuskilt?


Võta asja loogiliselt ja hakka otsima.
Eelsüüde= õhu soojendamine. See omakorda tähendab et ta peab olema õhuvõtu kollektoris. (põlemiskambris on raskem ja peab olema iga silindri jaoks eraldi.mistõttu oletan et õhuvõtu kollektoris. See omakorda ei saa olla suure vatiteki all. Seega peaks olema silmaga nähtav.)
Loodan et mööda ei pannud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 24, 2008 12:22 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juun 15, 2008 3:08 pm
Postitusi: 1434
Asukoht: Rakvere
Case ühisanum pritse mootoritel on üks suur soojendus element sisselaske kollektori otsas, kaks tummisemat juhet jookseb peale. Järgi lülitub automaatselt, seda kontrollib mootori nn. aju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Nov 28, 2008 8:25 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Sept 19, 2008 6:52 am
Postitusi: 373
kui ikka alla -15 siis proovin kas käima läheb kui läheb siis vean käbe vee ka sisse
esimesel aastal kui russi sain valasin ikka ja alati enne vee ja siis käivitasin kuid ükskord võta näpust käima ei läinudki ja ega vesi ka enam välja tulla ei tahtnud
ämma fööniga sulatasin mõne tunni kuni suurem vesi sai välja tookord alla 20 külma oli vist


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Nov 28, 2008 9:36 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Sept 03, 2008 7:56 pm
Postitusi: 125
Asukoht: lääne virumaa
bellakal sai kunagi ämbritega kuuma vett plokist läbi lobistatud ploki enamp vähemp soojaks siis kribinal krabinal võtit kui läks sis läks kui ei sis sai vihaga ämber vastu kuuri seina lajatada ja tuppa kotipeale tagasi kobida :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Nov 28, 2008 9:57 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
volodja kirjutas:
bellakal sai kunagi ämbritega kuuma vett plokist läbi lobistatud ploki enamp vähemp soojaks siis kribinal krabinal võtit kui läks sis läks kui ei sis sai vihaga ämber vastu kuuri seina lajatada ja tuppa kotipeale tagasi kobida :)



:D

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 239 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.