Tänane kuupäev Pühapäev Apr 28, 2024 6:16 pm
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 375 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Järgmine
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 24, 2014 10:20 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Jaan 30, 2010 6:01 pm
Postitusi: 675
Asukoht: Saaremaa
Ma pole küll mingi mootoriasjatundja, kuid, heitgaaside temperatuuri tõstab ju ikkagi kütuse põlemine. Loogika ütleb, et mida rikkam segu, seda kõrgemad kraadid. Seega oleks minu järeldus Jaanile vastupidine...

Ma siiski pakuks, et gaase jahutatakse pigem suurenenud lisaõhu juurdevoolu teel (suurem vgt) või midagi sellist. Ilmselt ka egr-il on oma osa selles protsessis.

_________________
muuhulgas põllumees...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 24, 2014 11:30 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Jaan 08, 2010 11:57 pm
Postitusi: 1424
Asukoht: Raplamaa
Aare kirjutas:
Ma pole küll mingi mootoriasjatundja, kuid, heitgaaside temperatuuri tõstab ju ikkagi kütuse põlemine. Loogika ütleb, et mida rikkam segu, seda kõrgemad kraadid. Seega oleks minu järeldus Jaanile vastupidine...

Ma siiski pakuks, et gaase jahutatakse pigem suurenenud lisaõhu juurdevoolu teel (suurem vgt) või midagi sellist. Ilmselt ka egr-il on oma osa selles protsessis.

VGT on variable geometry turbo, mida kasutatakse selleks, et lühendada mootori reageerimiskiirust koormuse muutusele, rohkema õhuga kui tavalisel turbol ei ole seal midagi pistmist, lihtsalt kiiremini võtab pöörded üles.
See lisa "õhk" võetakse EGR exhaust gas recirculation klapi kaudu väljalaske kollektorist, pole lihtsalt loogiline, et hapniku juurde andes põlemise temp langeks.
http://www.youtube.com/watch?v=9ifz8YdN2kM
http://www.youtube.com/watch?v=4K_vpjUQdak


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 25, 2014 2:53 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Jaan 30, 2010 6:01 pm
Postitusi: 675
Asukoht: Saaremaa
Sul ilmselt on õigus, nagu alati :) . Ehk et, osaline kogus väljalaskegaase jahutab omakorda väljuvaid väljalaskegaase. Kõlab paradoksaalselt. Aga toimib.

Mis sellesse egr-i veel puutub, siis tegemist on tegelikult paraja jamaga. Ei taha see nii veokitel kui sõidukitel õieti toimida. Kipub lihtsalt suvalisel hetkel avatud asendisse kinni kiiluma. Enda sõidukil oli sama jama. Nüüd lasin lihtsalt selle julla juhtajust eemaldada ja lisaks sulgesin tahmaringluse füüsiliselt. Ei näe sellisel lahendusel mingit mõtet. Minu meelest töötab mootor nüüd hoopis paremini ka. Küttekulugi näikse väiksem.

_________________
muuhulgas põllumees...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 25, 2014 4:49 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Jaan 08, 2010 11:57 pm
Postitusi: 1424
Asukoht: Raplamaa
Teoreetiliselt võib tekkida kolbidega probleeme, sest nad ei pruugi olla arvestatud kõrgemal temperatuuril töötama.
Ja mis EGR´i puutub, siis ma käisin alles eelmine nädal oma autoga remondis, krdi klapp oli irvakile jäänud ja tänu sellele tõmbas temp. nii alla, et tahmafilter ei saanud oma tempi kätte ja nii kui kütet filtrisse lasi, et põletada oli sinine suits taga, talda andsid, siis tagumist autot enam ei näinud :lol:. EGR klapp roogiti tahmast puhtaks ja käib jälle nagu kell.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 25, 2014 7:43 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Jaan 30, 2010 6:01 pm
Postitusi: 675
Asukoht: Saaremaa
rait kirjutas:
...talda andsid, siis tagumist autot enam ei näinud :lol:. EGR klapp roogiti tahmast puhtaks ja käib jälle nagu kell.
Tuttav tunne, tuttav...

Selleks, et edaspidi teel olles säherdusi üllatusi ette ei tuleks, ning et ka teenindusi ülemäära mitte nuumata, lasevadki paljud nii tahmaklapi kui ka -filtri juhtajust eemaldada. Lisaks siis ka loomulikult füüsiliselt. Sama jutt kehtib ka karbamiidilahuse kohta. Filtri eemaldust on juba ka Deere'l proovitud, ja edukalt muide.

Kolbide koha pealt võiks vaid uuemat sorti (egr-ga koos töötama projekteeritud) mootoritega veidi ettevaatlikum olla. Vanematel ei teki kindlasti mingeid komplikatsioone, eeldusel muidugi, et mootorit kasutatakse ikkagi nii, nagu ülelaadimisega mootoreid kasutama peab. Ehk et külma mootorit ei koorma ja kuum mootor lastakse enne seiskamist mõnda aega kohapeal ''loksuda''. Õnneks küll tänapäeva juhtajuga masinad ei lasegi külma masinat täisvõimsusele.

_________________
muuhulgas põllumees...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 15, 2014 3:07 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Dets 27, 2008 12:38 pm
Postitusi: 553
Asukoht: Lääne virumaa
simok kirjutas:
Henrik kirjutas:
simok kirjutas:
Deere'l mingi uus käigukast tekkinud- e23

mingi nagu CNH masinate powershift? numbriliselt on käike rohkem, ehk siis lühemad

Puhas huvi,
Simo.

Märtsi keskpaigas oskan sulle sellest lähemalt rääkida, avaneb võimalus Saksamaal neid proovida ;)


Sellisel juhul- ootame huviga,

Simo.

Saksamaal käidud ja masinad proovitud. Tuleb tõdeda, et E23 kast on üle tüki aja üks parimaid uusi käigukaste mille John Deere on teinud. Kast ühendab endas nii Powershifti kui ka astmevaba kasti omadusi. On võimalik kasutada kasti täisautomaatsena, kus ta vahetab iseseisvalt ja väga sujuvalt käike, teine võimalus on kasutada Custom režiimi, mille puhul antakse traktorile ette nõutav kiirus ja traktor otsib selle kiiruse saavutamiseks vastavad käigud ja pöörded ja kolmas võimalus on kasutada kasti manuaalsena, kus on siis 23 käiku edasi ja 11 tagasi. Kasti eeliseks on veel astmevaba kasti ees madalam kütusekulu umbes 5%, mis tuleneb sellest, et tegemist on mehaanilise kastiga. Sain proovida neid kaste 7230R ja 7260R seeria masinatel, hea mulje jättis ka uus CommandArm ja Commandcenter millel on uus tarkvara ja valikus ka 10 tolline monitor, samuti oli kabiin vaiksem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 28, 2014 6:05 am 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Jaan 30, 2011 3:38 pm
Postitusi: 164
Millised tuled tuleks valida? Kas xenonid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 30, 2014 9:15 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
Universaal kirjutas:
Millised tuled tuleks valida? Kas xenonid?


uutel peaks juba LED lahendused olema? Led vastupidavam- ehk...


Simo.

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 29, 2014 10:28 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Jaan 08, 2010 11:57 pm
Postitusi: 1424
Asukoht: Raplamaa
Viimasel ajal tundsin, et traktor on kuidagi kitseks kätte ära läinud ja raputab seal kus varem nagu midagi tunda ei andnud, teed on ühed samad kus sõidan...
Täna siis hoolduse käigus tuli välja milles asi, hüdroakud õhtal omadega :evil: hea veel, et ainult kaks tükki, oleks kõik viis siis oleks päris karm laks.
Kas keegi veel sarnase probleemiga kokku on puutunud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Reede Mai 30, 2014 8:41 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Apr 20, 2010 1:43 pm
Postitusi: 19
rait kirjutas:
Viimasel ajal tundsin, et traktor on kuidagi kitseks kätte ära läinud ja raputab seal kus varem nagu midagi tunda ei andnud, teed on ühed samad kus sõidan...
Täna siis hoolduse käigus tuli välja milles asi, hüdroakud õhtal omadega :evil: hea veel, et ainult kaks tükki, oleks kõik viis siis oleks päris karm laks.
Kas keegi veel sarnase probleemiga kokku on puutunud?

Paar päeva tagasi sai enda 6630 premiumil sama probleem tuvastatud, kaks esisilla ja kabiini hüdroakut läbi :evil: . Ei ole odav lõbu! Mis kõige naljakam, et kabiini ja esisilla omad maksavad sama palju kuigi kabiini omad kordades väiksemad :shock:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Reede Mai 30, 2014 9:15 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Jaan 17, 2008 6:43 pm
Postitusi: 1142
Asukoht: kesk-eesti
Kas deere omad pole laetavad?
Jcb sigudik on fastraci hüdroakud kõik tagant "pimedaks" löönud nii et iga kord kui vaja peab uue ostma(viimati enam ei ostnud,aitas hädast välja hansaflex)

_________________
56693751


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Reede Mai 30, 2014 10:38 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Jaan 08, 2010 11:57 pm
Postitusi: 1424
Asukoht: Raplamaa
On küll laetavad, tänu sellele suudeti mul kolm tükki ära päästa, aga kuni eilseni ei ole keegi hoolduse käigus neid vaadanud ja ma ka selle peale ei tulnud, kuigi oleks võinud :oops:. Mõtlesin mitu korda, et huvitav, kas teed on nii palju viletsamaks läinud...põllul ei saanud midagi aru, sest hulka vaeva ka nähtud ja lähevad siledamaks aasta-aastalt ja akud surid nii palju aeglaselt, et ei saanudki aru... Kabiini omades oli veel ainult 8bar sees, poleks nüüd vaadatud oleks sügiseks valmis olnud ja veel üks ca 1000€ arve kahe aku eest soolas olnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 31, 2014 5:56 am 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 18, 2008 6:33 am
Postitusi: 2311
Asukoht: läänemaa
Palju seal üldse sees peab olema,silla omas siis nt?

_________________
Tark ei torma!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 31, 2014 9:04 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Jaan 08, 2010 11:57 pm
Postitusi: 1424
Asukoht: Raplamaa
Katkistes ma ei tea, aga esisilla tervesse akusse pandi 40bari ja kabiinil 28bari.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: John Deere
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 01, 2014 11:10 am 
Eemal

Liitunud: Laupäev Jaan 30, 2010 6:01 pm
Postitusi: 675
Asukoht: Saaremaa
Mul on kabiini vedrustus algusest peale kuidagi jäik olnud. Võrreldes spiraalvedrudega siis (ja ma ei mõtle neljapunkti oma). Kas ongi nii või? On kellelgi võrdlusmomenti?

_________________
muuhulgas põllumees...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 375 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.