Foorum põllumeestele http://foorum.rodnas.ee/ |
|
mtz-i diferentsiaal http://foorum.rodnas.ee/viewtopic.php?f=9&t=1917 |
1. leht 2-st |
Autor: | martinx9 [ Esmaspäev Jaan 31, 2011 5:18 pm ] |
Teema pealkiri: | mtz-i diferentsiaal |
tere, huvitaks selline asi,et kas 82.1 le millel on õliga difersntsiaali lukk on võimalik paigaldada manuaalset jalaga surutavat lukku nagu vanematel mudelitel ja kuidas seda teha? Kas 15,5x38 rehvi asemele võib panna 18,4x38 või on seal mingi vahe peale laiuse? |
Autor: | bella [ Esmaspäev Jaan 31, 2011 5:20 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
Aga miks sa tahad jalaga seda lukku lülitada? |
Autor: | martinx9 [ Esmaspäev Jaan 31, 2011 5:25 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
originaal ei toimi ja plaan see originaal rooli süsteem kah pealt ära visata ja dosaatorpumbaga rool teha |
Autor: | Aare [ Esmaspäev Jaan 31, 2011 5:37 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
1. Kui sul kompressor peal, siis tee olemasolev parem suruõhule ringi, on vähem mässamist. Vana luku paigaldamiseks peab tagasilla suht laiali lammutama. 2. 15,5x38 rehv peaks ka lisaks madalama profiiliga olema |
Autor: | martinx9 [ Esmaspäev Jaan 31, 2011 5:58 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
masin tuleb nagunii täiesti pulkadeks võtta aga kas tagasilla kaan jääb samaks või pean mõne teise vanema otsima? ja mis mul veel vaja läheb? |
Autor: | Aare [ Teisipäev Veebr 01, 2011 1:12 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
Proovi leida vana 52 (50) tagasild, millest saad vajaminevad jupid (ehk siis lukk ja selle hoovastik ning -kaas), jääb igasugu aretus ära. Pole kindel, kas neid enam poodidest saada ongi. |
Autor: | janek_s [ Teisipäev Veebr 01, 2011 2:31 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
Ära hakka sellega jamama,lihtsam on originaal korda teha. Ise ei kujutaks küll ette kui peaks koguaeg jalaga mingit pedaali sõtkuma. |
Autor: | jannu [ Teisipäev Veebr 01, 2011 2:38 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
jah hea öelda ![]() |
Autor: | bella [ Teisipäev Veebr 01, 2011 2:54 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
Ostad näiteks solenoidklapi, lüliti ja paar meetrit juhet ja ongi asi missugune valmis! Juhul muidugi kui sul kompressor ka töötab ikka ![]() ![]() |
Autor: | Kaido [ Teisipäev Veebr 01, 2011 4:49 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
uuemad on ju kõik dosaator pumbaga aga difrilukk ikka õlipealt.Sinna käib vahele mingi julla ja saad elektri lülitusega.Või minul on väike pedaal mis lülitab õli. |
Autor: | martinx9 [ Teisipäev Veebr 01, 2011 7:00 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
(ehk siis lukk ja selle hoovastik ning -kaas) äkki kellelgi vedelevad sellised asjad,oleks huvi ![]() |
Autor: | Rehe1 [ Kolmapäev Veebr 09, 2011 10:39 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
Vanadel Mts-50 ja 52 toimub tagarataste plokeering poolasside keskelt ühendamisega nuut muhviga, aga kas uuematel russidel poolassidel neid nuute ültse on et seda mehaanilist lülitus süsteemi kasutusele võtta, või tuleb need ka välja vahetada. Seljuhul laheb se ümber ehitus lõpuks üsna kalliks. |
Autor: | jansatrt [ Neljapäev Veebr 10, 2011 12:04 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
need sidurikettad on ju nagunii nuutide peal..... aga kui probleem on õli lekkimine siis on kõige kindlam ikkagi õhu pealt, mul seal ka mingi kraan vahel ja töötab päris edukalt, kraan(lüliti) on pandud armatuuri peale ja on palju mugavam kui jalaga mingit jura sõkkuda |
Autor: | martinx9 [ Neljapäev Veebr 10, 2011 2:14 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
kas see siis peab olema kolmik kraan või kuhu see õhk pärast välja lülitamist läheb,et differ uuesti välja tuleks? |
Autor: | bella [ Neljapäev Veebr 10, 2011 4:32 pm ] |
Teema pealkiri: | Re: mtz-i diferentsiaal |
Mina panin taolise, aint kolme otsaga.http://www.autoelectricsupplies.co.uk/i ... _large.jpg Sisselülitades laseb õhu peale ja väljalülitades katkestab õhu ja laseb ka surve välja luku poolt! |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |