tiit35 kirjutas:
Kui sa välisõhku ei võta siis on kogu sust endast tulev niiskus ju kabiinis, lisaks oled õhtuks hapnikupuuduses ja pea valutab. Vaatasin just ükspäev sinna resti taha - salongist võtmise avasid pole võimalik üldse lõpuni sulgeda. Minul ainult parempoolses asendis.
Probleem on mul hoopis selles, et ventika 4 astme peal põletab kaitsme läbi vahest (N92). Taure hooldemees käis eile ja ütles, et kui tema ühel talvel N-ga lund lükkas oli sama probleem.
Esiteks ei ole võimalik ka välisõhu võttu sulgeda, nii et hapnikupuuduse jutt on jama. Samas ei ole see kabiin nii hermeetiline midagi, et vana õhk välja ei saa- õuest tuleb see igal juhul(kui õhufilter just lootusetult kinni pole) värske peale. Siiber töötab nii et kas avab salongist tulevad avad või mitte(no jääb jah mingi väike ava igal juhul lahti). Suure kuumaga soovitab ka kasutusjuhend kasutada ainult nö "siseõhuvõttu".
Kui pidevalt neljandaga õuest kuuma ja niisket õhku sisse ahmida, siis tuba korralikult jahedaks ei lähe ka.
Aru ma ei saa, kuidas te seda neljandat kiirust talute päev otsa(see undab nii, et närvid kaua vastu ei pea) ja õhku väljast peale nagunii suurt rohkem ei tule kui kolmandaga(tavalisest kitsast õhufiltrist ja õhukanalitest ei mahu lihtsalt rohkem tulema), ainult lärmab. Ja kaitse läheb läbi seepärast, et samal põhjusel on ventika mootor üle koormatud. See viimane on tehasest pärit info.
Neljanda kiiruse pidev kasutamine lõpetab mingil hetkel ka kondi juhtpaneeli, õigemini selle ventika lüliti elu.