Vanal russil, kunagi aegade hämaruses, sai haardekaalu suurendi ja positsiooniregulaator üldse välja visatud. Vanade kolhoositraktoristide soovitusel. Tegelik probleem oli tol hetkel küll mujal (nagu hiljem selgus) kuid tagasi neid ka panema ei hakanud. Sai ka ilma hakkama. Suvel oli ühe poemehega juttu ja too väitis, et neid nn. vana tüüpi jõu-ja positsiooniregulaatoreid nemad ei müü, kuna sisse toodav kraam olevat nii kehva kvaliteediga, uuematele (neile, millel tagumist rippsüsteemi selle positsiooniregulaatori kangiga liigutatakse) aga olevat neid saada ja toimivat ka.
Kui mu mälu ei peta, siis vanadel russidel toimis künniga asi nii, et jagaja kang oli mingis x asendis, kõige vaskpoolsemaga sai kuidagi selle lukustada ja siis selle positsiooniregulaatori hoovaga said rippriista tõsta ja langetada ning süsteemi sobivas positsioonis tööle jätta. Kas keegi seda ka kasutas? Aga nagu ma juba mainisin, sai ka ilma selle regulaatorita edukalt majandada. Aga selleks, et künni ajal ader edukalt toimetaks (jagaja kangi ujuvasendis ja ilma selle regulaatorita), ei tohtinud rippsüsteemil eriliselt (vene masina mõistes) lõtkusid olla.
Igasugu rippsüsteemi jeblade leevendamiseks on russidel (vähemalt eelmise sajandi omadel) mehaaniline hüdrosüsteemi lukusti. Isegi kui hüdro enam grammigi ei tõsta, saad kasvõi kangi või tungiga rippriista üles
ajada ja põllult koju kooserdada, ei pea atra kraavi vedelema jätma
Kui kaks 215 Ah akut russi käima ei aja, siis otsiks probleemi russis, mitte akudes (kui akud ikka laetud on). Eetrit kasutaks ikka hädaolukorras. Sellega on nagu narkotsiga, kui masin harjub sellega käima minema, siis varsti ei lähe ka jaanipäeval enam ilma. Miski Addinoli 10W-40 andis mootorile kergema käivituse, kui samade näitajatega vene (erimelli) diisliõli. Kui antifriis sees, siis külmemate ilmade korral plokisoojendus abiks. Ise sai kasutatud süsteemi, et peopesa õhupuhastile ette, siis võtab kergemini pöörded üles ja siis annad tunde järgi kämbla serva alt õhku, käivitub kergemini. Sama nagu suretiga, kuid toimis paremini, ilmselt sureti ei sulgenud nii tihedalt. Kui tavakäivitusega +5 kraadiga enam minna ei tahtnud, siis niimoodi vedas ka -10-ga käima, külmemaga tuli plokist läbivalatava veega enne mootor "soojaks" ajada. Praegu enam sellist janti teha ei viitsiks. Krt. tol ajal ei teadnud talvisest diislikütusest ka midagist, käis punane ahjukütus sisse ja töötas ka -25 külmakraadiga.