Meil on talus Case MXM 175 ehk siis põhi mõtteliselt punast värvi NH Tm 175 mis= peaaegu ka 190hp pilliga. Aasta arv on tal 2003 ja töötunde ca 4000. Ostetud sai uuena. Ütleme nii, et algus oli päris hea tegi tööd nagu muiste. Aga mida aastad möödusid, seda halvemaks asi kiskus. Algul painasid pisivead, mis lahenesid üsna kiiresti, aga kui garantii läbi sai sai neid pisikesi asju tunda ka enda rahakotil. Nt on tagumiste väljavõtete elektroklapid(vist nimetatakse nii) väga nõrk koht senimaani on 2 vahetatud ja 1 on ees, ühe vahetus ca 75k:evil: Siis ühekorra ei teagi ilmselt kehva hooldemehe töö pärast "lendas" käigukasti õlifilter sõidupealt minema. Siis piduri peapump on ilmselt oma töö lõpetanud. Sidur ei ole tal kunagi hästi töödanud eriti soojast peast, ilmneb väga järsu haakuvusena. Korra oli mingi jama esisilla vedrustuse mingise anduriga(tuli vahetada). Ja nüüd põhimure, nimelt siis eelmise aasta külvi me selle masinaga enam teha ei saanud, mootor lõpetas oma töö. Võimalik, et viga võis tekkida turbolõdviku purunemisest. Aga selgusetuks jäi, miks oli imemise poolepeal lõdvik tursunud
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Praeguseni pole rohkem teada, kui mootoris surved väga madalad, korstnast valge suits väljas ja jõudu vähe. Eks kevad töödeks selgub, mis häda oli, lootust on, et saab remonti viia.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Aga kui need "pisivead" välja arvata, on hea traktor
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Aga tegelt küsimus ka teile, miks niiväga Valtrat pakute
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Siin samas naabritel on T190 ka enamvähem sama aasta väljalase nagu meil. Ega nemadki väga kiida masinat, 2 korda on saanud käigukasti uue osta ja muid vigu on olnud veel.