Raivo kirjutas:
Mis loeb välimus kui suurt tehnilist pole juurde tulnud. Ma isiklikult ei seedi vanu russe. nu kabiini katuses käib pea iga 5 min jooksul. Istmel pole vedrustust ollagi. Käigukangi tõmba munadesse. No krt nii dibiilset masinat andis leiutada
Ma ise pidain silmas kuskil 2004a russi millel akud istme taga veel, võib olla on ka uuemaid veel plekist ninaga, aga ei tea väita. See on see variant, kus kapot on laiem ja kabiinipoolt kõrgrm ning kinniste külgedega.
See on täitsa kena pill võrreldes praeguste plastmass russidega.
Aga kui turbodest rääkida, siis seni kuni leidub inimesi kes vana russi eest 100 raha välja käivad tuleks maha müüa ja mingi lääne masin asemele osta seal on turbo juba peal.
Ma olin ka varem väga skeptiline vanade läänekate osas, aga ühel tutaval on International(CNH) aastast enne 90. ja ega ei anna ikka russiga võrrelda. Kaalujaotus on esimene asi, teine on tagumine ripp mis ei jõua russil midagi tõsta, noh monoplokk juba jõuab, aga siis on ka esiraskustega nina õhus(3m randaal1700kg). Kabiinist ei maksa isegi rääkida, lääne masinas enam kiivrit vaja ei ole, juba kabiini asetus tagasilla suhtes on juhile mugavam. Kui peaks mingil tingimusel vaja olema siis saab ka täna osta esiripu ja võlli, mida russile ei saa(võlli kindlasti mitte) hind on juba teien asi, kuid odavam ikka kui uus traktor koos nendega.
Oma tervis maksab ka midagi, russi ehitades sellega ei arvestatud, sest venelased pole kunagi loetud olnud.