Foorum põllumeestele
http://foorum.rodnas.ee/

Profi test
http://foorum.rodnas.ee/viewtopic.php?f=9&t=211
23. leht 24-st

Autor:  Tauri [ Neljapäev Jaan 03, 2013 1:42 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

http://www.profi.com/machine-tests/Claa ... 17484.html
Profi testib uut Claas lexion 770 tt. :D

Autor:  jaan1414 [ Kolmapäev Dets 03, 2014 10:42 am ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

Tundub, et Tier 4 final on Deere"joomisharjumusi" kõvasti positiivsemaks muutnud. Toon välja värsked testid JD ja Fendti uutest masinatest.
http://www.dlg-test.de/tests/JD7310R_e23_e.pdf
http://www.dlg-test.de/tests/Fendt-828-S4_e.pdf

Autor:  rait [ Kolmapäev Dets 03, 2014 8:27 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

Jaan sa arvestasid nagu nii välja palju aastas kütet kokku hoiab kui valida neist kahest ökonoomsem, pane siia üles hea vaadata.

Autor:  jaan1414 [ Kolmapäev Dets 03, 2014 9:08 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

Nende testide idee ju selles ongi, et kui numbreid lugeda ja uskuda siis neil kahel küttekulul vahet ei tohiks enam tulla. Kui aga võrrelda JD uut 7310R-i vana 7280R-iga siis on vahe keskmiselt 11%. Kui aastas kulutada uuega näiteks 20 000 L kütust, siis vana oleks kulutanud 2200L enam(see on antud traktori kohta veel väike aastakulu tegelikult). Kui sa mõtlesid enda juttu irooniliselt siis mõtle uuesti kas tõesti 5 aasta peale 10 000€ on sinujaoks tõesti väike raha?

Autor:  rait [ Neljapäev Dets 04, 2014 12:02 am ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

Ei absoluutselt mitte mingit irooniat, ma lihtsalt ei näinud Fendtil ja Deerel suurt erinevust ja õhtu ka juba ei viitsinud arvutama hakata ja kuna sa need testid leidsid, siis eeldasin, et töötasid juba läbi nad.
Teisest küljest vaadates, siis kõik on suhteline...
300hj traktor on peamiselt mullatöödel ja 20tuh.L/a kuluga harib ja külvab minimeeritult nii suur masin jämedalt 1000ha ringis põldu, mis omakorda annab viljasaaki viie aasta peale üle 4milj €, seal see 10tuh ees või taga ei oma enam nii suurt tähtsust, pigem on see kokkuhoid emotsionaalselt positiivne ilming, aga abiks siiski.
Nii suures ettevõttes ei saa liiga palju energiat kulutada 0,23% kokkuhoiule, raha lugemine ei või maksma minna rohkem kui potensiaalne eeldatav kokkuhoid võita võimaldab.

Autor:  jürto [ Reede Dets 05, 2014 7:24 am ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

antud juhul raiduga nõus. aga kõik oleneb jällegi,kui ettevõttes on selliseid trakasi nt 10tk. siis ikkagi kokkuvõttes sääst märkimisväärne,aga noh need testid ja asjad on kõik sellised,et kes tellib muusika,see on testivõitja. Nagu sõiduautode rehvivõrdlused,normaalne inimene ei osta ju rehvi mingi testi järgi vaid selle mis meeldib ,hind jne.

Autor:  jaan1414 [ Reede Dets 05, 2014 9:01 am ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

rait kirjutas:
Ei absoluutselt mitte mingit irooniat, ma lihtsalt ei näinud Fendtil ja Deerel suurt erinevust ja õhtu ka juba ei viitsinud arvutama hakata ja kuna sa need testid leidsid, siis eeldasin, et töötasid juba läbi nad.
Teisest küljest vaadates, siis kõik on suhteline...
300hj traktor on peamiselt mullatöödel ja 20tuh.L/a kuluga harib ja külvab minimeeritult nii suur masin jämedalt 1000ha ringis põldu, mis omakorda annab viljasaaki viie aasta peale üle 4milj €, seal see 10tuh ees või taga ei oma enam nii suurt tähtsust, pigem on see kokkuhoid emotsionaalselt positiivne ilming, aga abiks siiski.
Nii suures ettevõttes ei saa liiga palju energiat kulutada 0,23% kokkuhoiule, raha lugemine ei või maksma minna rohkem kui potensiaalne eeldatav kokkuhoid võita võimaldab.


Ma põhjalikku läbivaatust ei hakanud tegema, sest pole minu võimsusklassis masinad, tõin testid välja, et nädata deere ja fendti võrdsust uute masinate puhul, ennem oli fendt küttekulult ikka ees. Muidugi tasub siin äramärkimist, et fendt saavutab selle kõik astmevaba(väidetavalt ju kõige madalama efektiivsusega kast) kastiga aga deere peab selleks kasutama enda uusimat e23 kasti, mis ei asenda astmevaba kohe kindlasti mitte.
Ise arvan, et tegelikult ju vahet ei ole mitme miljoni eest firma müüb, kui see nn säästetud 10 000 jõuab firma rahakotist lõpuks enda rahakotti siis on ikka suur summa.
Jürto-le vastuseks, et DLG- testid on sõltumatud, vähemalt niipalju kui tänases ühiskonnas midagi sõltumatu saab olla. Mina julgen igatahes uskuda mis need mehed, naised seal ritta seavad.

Autor:  rait [ Reede Dets 05, 2014 10:26 am ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

Karta ei tule mitte suuri kulusid vaid väikseid tulusid :wink:

Autor:  John 7710 [ Kolmapäev Dets 10, 2014 8:12 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

jaan1414 kirjutas:
rait kirjutas:
Ei absoluutselt mitte mingit irooniat, ma lihtsalt ei näinud Fendtil ja Deerel suurt erinevust ja õhtu ka juba ei viitsinud arvutama hakata ja kuna sa need testid leidsid, siis eeldasin, et töötasid juba läbi nad.
Teisest küljest vaadates, siis kõik on suhteline...
300hj traktor on peamiselt mullatöödel ja 20tuh.L/a kuluga harib ja külvab minimeeritult nii suur masin jämedalt 1000ha ringis põldu, mis omakorda annab viljasaaki viie aasta peale üle 4milj €, seal see 10tuh ees või taga ei oma enam nii suurt tähtsust, pigem on see kokkuhoid emotsionaalselt positiivne ilming, aga abiks siiski.
Nii suures ettevõttes ei saa liiga palju energiat kulutada 0,23% kokkuhoiule, raha lugemine ei või maksma minna rohkem kui potensiaalne eeldatav kokkuhoid võita võimaldab.


Ma põhjalikku läbivaatust ei hakanud tegema, sest pole minu võimsusklassis masinad, tõin testid välja, et nädata deere ja fendti võrdsust uute masinate puhul, ennem oli fendt küttekulult ikka ees. Muidugi tasub siin äramärkimist, et fendt saavutab selle kõik astmevaba(väidetavalt ju kõige madalama efektiivsusega kast) kastiga aga deere peab selleks kasutama enda uusimat e23 kasti, mis ei asenda astmevaba kohe kindlasti mitte.
Ise arvan, et tegelikult ju vahet ei ole mitme miljoni eest firma müüb, kui see nn säästetud 10 000 jõuab firma rahakotist lõpuks enda rahakotti siis on ikka suur summa.
Jürto-le vastuseks, et DLG- testid on sõltumatud, vähemalt niipalju kui tänases ühiskonnas midagi sõltumatu saab olla. Mina julgen igatahes uskuda mis need mehed, naised seal ritta seavad.



Mille poolest ei asenda uus e23 kast astmevaba kasti? Mõtled mugavust?

Autor:  jaan1414 [ Kolmapäev Dets 10, 2014 8:48 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

Ma nimetaks seda omadust universaalsuseks mis astmevabal on ja ühelgi käikudega kastil ei ole.

Autor:  John 7710 [ Reede Dets 12, 2014 9:20 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

jaan1414 kirjutas:
Ma nimetaks seda omadust universaalsuseks mis astmevabal on ja ühelgi käikudega kastil ei ole.


Täiesti võimalik. Kuigi uut E23 kasti ka päris hea ja mugav kasutada, astmevabaga suhteliselt sarnane kasutamine ja väidetavalt ei pidanud maanteel sõites isegi käiguvahetuse kohtigi tundma, ainult näed, kui pöörded muutuvad. Ise põllul proovides ja suurel koormusel oli ikka tunda. Selle kohta ei tea, kuidas jvv töödel toimetab, ehk kellegil kogemusi?

Autor:  rait [ Teisipäev Dets 16, 2014 12:19 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

Pole päris teemas, aga siiski huvitav küsimus, nimelt loen ma JCB prospektist välja, et 145hj teleskoobil ei ole mootoril tahmafiltrit ega ka adblue´d ja ometi on ta tier4. Siit ka küsimus miks häda pärast peab siis toppima masinale peale neid pe.se kukkunud süsteeme, millest on ainult tüli masina kasutamisel kui on olemas lahendus.
http://agriculture.jcb.co.uk/~/media/WebSites/JCB/Products/Machine/Agricultural%20Telescopic%20Wheel%20Loaders/TM320/56762%20TM320%20Product%20Brochure%20UK%20FINAL.ashx
LK10
Tsiteeri:
Most T4i engines use a Diesel Particulate Filter (DPF) or SCR requiring additional AdBlue fluid level maintenance. JCB EcoMax doesn’t, reducing service and running costs.

Autor:  jaan1414 [ Teisipäev Dets 16, 2014 5:23 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

Huvitav lugu tõesti. Koheselt ei leidnud mingit seletust ka, aga antud prospekti lugedes jääb kõrvu kõlama lause: Teistel on , meil ei ole. Miskipärast ei ole sõnagi sellest kuidas saavutatud on. Ehk ilmselt on seal mingi muu "leiutis" millega saavutatud on.

Autor:  Aare [ Teisipäev Dets 16, 2014 6:15 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

Ma arvaks, et ega seal muud imet pole, kui et norm on saavutatud EGR-iga. Veokitootja Scania suutis ka oma väiksematel mootorimudelitel normid vaid nii täita. Miskit muud järeltöötluse ''imerohtu'' pole kuuldavasti juurde leiutatud veel.

Aga - kuna nad kiidavad vähemat küttekulu, siis ilmselt on hoopiski määravaks teguriks uuenenud pritsung. Tõenäoliselt on suurenenud töörõhk (ca 2400 bar), mis annab täpsema küttekoguse ja puhtama põlemise. See võimaldab kasutada ka madalamaid mootoripöördeid. Lisaks nõuavad need mootorid ülimadalat väävlisisaldust kütuses.

Autor:  rait [ Teisipäev Dets 16, 2014 8:15 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Profi test

Ülimadalale väävlisisaldusele vastupidiselt lubab nimetatud prospekt, et see mootor käib hoopis igasugu solgiga "lower-grade fuels" ja see võimaldab masiant kasutatuna kuhugi neegritele müüa - see on välja toodud veel eraldi argumendina :lol:
Täitsa huvitav oleks teada mis siis tehtud on ja miks teised teinud ei ole.

23. leht 24-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/