Andrese talu kirjutas:
See on küll tegija süsteem
Kas kütuselisand saab mootorit kahjustada? Täna mitu korda viskas veakoodi ette pärast seda, kui masin juba 15 min probleemideta töötas. Olin keset heinamaad ka. Sõitsin vaikselt garaaži ligi, ja soojendasin filtrid kuumapuhuriga soojaks, siis töötas poolteist tundi probleemideta. - Ju siis korjas paagist vaikselt sadet , kuni jälle ära ummistas. Ei tea, mida teeks, kui kuskil metsade vahel oleks, kuhu jant ligi ka pääseda ja siis hull jebla hakkaks
Väljas nii kuradi külm, et nägu külmab ära. Kui näolihaseid liigutaks, siis läheks nägu mõraseks.
Kunagi taures koolitusel räägiti,et nad olid tehasest küsinud lisandite kohta,tehas vastanud kindla ei. tegelikult tuleks kütus lisanditega valmis segada juba siis kui temperatuur on veel vähemalt+5,see kui sul on paak täis -20 kütet ja kallad sinna pudeli mingit asja siis see on ju tegelikult jama. Endal on mul see "pooltalvine" väidetavalt peaks pidama -25( tegelikkuses tuleks ju vaadelda hoopis hägustumistäppi mis on oluliselt madalam),ning tõmbas ka ükspäev filtrid kinni,panin puhuri peale,paagis oli umbes 150l tõin tanklast valget 70l juurde(-32) panin paaki peale ei viitsind sinist välja lasta,siis panin filtritele mingi katte ette veel,et tuul ei tuhiseks sisse kabiini ja kapoti vahelt ja nendele torusele mis paagist tulevad(heasti tuule käes) panin peale mingi villa. Nüüd toimib. Põhiline on ikkagi see ,et kütus peaks olema korralik,aga noh mis teha koonrid oleme me kõik ju
Tegelt võiks ju osta selle soojendusega filtri taurest aga kesse ikka viitsib külmaga nussda seda peale ja soojaga pole vaja