Hea mitu aastat tagasi sai alustatud ühe käru ehitamist. Toorikuks sai vene 2 teljeline 2PTS4. Esisild alt ära, veotiisel jäigalt raami külge, tagasild alt ära. Tagasillaks sai Palmsest üks jäik sild, mis alguses pidi tehtama piduritega aga keegi tegi tavasilla. Palmses tol ajal igasugune natuke valesti tehtud kraam lendas utiili või müüdi odava raha eest maha. Sealt siis tagasild. Lisaks sai sealt ka rattad ja vähe viltu kanditud põhjaplekid ostetud. Käru alusvanker sai juba siis valmis. Asi vaibus ja mitu aastat sai seda käru aegajalt niisama kasutatud.
Tänavu sügis võtsime kätte ja tegime selle käru lõpuni. Alusvanker jäi nii nagu enne, kasti alusraam jäi 2PTS4-ja oma. Sealt sai maha lõigatud vanad põhjaplekid ja raami üldse kärbitud. Järgi jäid ainult pikitalad ja tagumised ja esimesed ristitalad, need kus on kasti 4 kandepunkti.
Palmsest sai osta detaile, et teha uued põhjaribid ja küljeribid, ülemise ääre toruring ja tagaluugi toorik (luuk ilma hingedeta). Aegajalt on saanud Palmse utiilikastidest igasugu vajalikku kola kokku korjatud - olid olemas ühed rippluugi hinged ja vastused.
Detailid Palmsest, kokku keevitatud kodus, viimistlus kodus. Väike viljaluuk on tagaluugile ka ise tehtud.
Päris algusest pilte pole, ei märganud nagu teha. Aga enne kruntimist sai hakatud pilte tegema. Värv sai ka enam-vähem Palmse roheline, Tikkurila Temadur 50, kõvendiga värv.