Foorum põllumeestele
http://foorum.rodnas.ee/

rehvirõhk
http://foorum.rodnas.ee/viewtopic.php?f=16&t=3534
1. leht 1-st

Autor:  devil22 [ Esmaspäev Apr 22, 2013 7:39 pm ]
Teema pealkiri:  rehvirõhk

Tere,

Küsik teadjamatelt nõu seoses rehvirõhkudega traktoril.
milllised peaksid olema rõhud põllupeal töötades, laaduriga laadides ning transporttöödel?

Autor:  janek_s [ Esmaspäev Apr 22, 2013 8:53 pm ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

Põllul nii vähe kui võimalik
Laaduriga parajalt palju
Teel et mõnusalt pehme sõita oleks :)

Autor:  devil22 [ Esmaspäev Apr 22, 2013 9:26 pm ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

janek_s kirjutas:
Põllul nii vähe kui võimalik
Laaduriga parajalt palju
Teel et mõnusalt pehme sõita oleks :)


numbrid mees, numbrid :wink:

Autor:  hillar2 [ Esmaspäev Apr 22, 2013 10:00 pm ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

Kas vene rehvile 0,8 atti on liiga vähe? MAX on 2,5 peale märgitud.

Autor:  rait [ Teisipäev Apr 23, 2013 7:42 am ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

devil22 kirjutas:
numbrid mees, numbrid :wink:

Praktiliselt võimatu on numbreid anda ilma täpsema infota rehvide ja koormuste kohta.
Sõltub kas on rippes riistad taga või järelveetavad.
https://play.google.com/store/apps/deta ... rch_result
Vaata seda app´i, selle järgi peaks andma tuletada midagi.

Autor:  jcb4cx [ Teisipäev Apr 23, 2013 11:23 am ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

See MAX tähendab paigaldusrõhku, ehk siis survet millega rehv peaks oma kohale hüppama!
Töörõhud on sellest ikkagi väga erinevad. Üldjuhul on toodud masinate kasutusjuhendites antud numbrid ära, siis tuleb vaadata seda, et kas antud tootja kummikera üldse neid etteantud numbreid kannatab.

Autor:  kaspar78 [ Kolmapäev Apr 09, 2014 11:32 am ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

Paljud teist on kindlasti kogenud olukorda, kus rehvid saavad torke ja tühjenevad, ning peate hakkama rehve vahetama-lappima. Tõenäoliselt juhtub see kusagil metsas või mingis extreemtingimustes .
Pakun Teile lahenduse, mille puhul Te enam isegi ei märka, kui rehv on saanud torke.
Lahenduseks on rehvihermeetik Inglise tootjalt OKO (http://www.oko.com)
Hermeetiku kasutamine on imelihtne. Tervesse rehvi pannakse kindel kogus hermeetikut, mis jääb niiöelda torke ootele. Kui nüüd rehv saab torke, asub tööle keemia ja füüsika, mille tulemusena torkevigastus tihendatakse hetkega . Veelvähem, te ei pea isegi seisma jääma, et rehvile rõhku lisada. Oko hermeetikut kasutades ei ole torgete arv piiratud, ning sobib sisekummi ja tubeless versioonidega.

Reaalselt oskan tootest rääkida niipalju, et üks õnnetu mees leidis põllust hobuäkke, mis lõhkus ära kõik neli rehvi. Panime õige koguse OKO ainet sisse ja minu arust sõidab ta siiamaani samade rehvidega. Hobuäket mainin sellepärast, et lõhed mis rehvi tekkisid, olid 2-5 sentimeetrised. Kunagi sai proovitud samalaadsed aineid, mida müüakse tanklates ja pean tunnistama, et oli probleeme pisikese naelatorkeaugu kinni saamisega ja auto puhul viis see aine rehvi tasakaalust välja, kuna kivistus mingil hetkel ära. OKO aine puhul on hea see, et rehvi vahetamisel saab selle aine välja lasta ja pärast uuesti kasutada.

Margus Keidla
Müügispetsialist
Tel.: +372 668 44 15
Mob: +372 568 626 72
Faks: +372 668 44 16
margus@nortire.ee

Autor:  irwinaator [ Kolmapäev Apr 09, 2014 3:55 pm ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

mis firma müüb ja mis on hinnad?

Autor:  Altp2rtli [ Kolmapäev Apr 09, 2014 8:14 pm ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

irwinaator kirjutas:
mis firma müüb ja mis on hinnad?


kaspar78 kirjutas:
Margus Keidla
Müügispetsialist
Tel.: +372 668 44 15
Mob: +372 568 626 72
Faks: +372 668 44 16
margus@nortire.ee



E-maili domeeni järgi ütleks, et see firma: http://www.nortire.ee/ee/

Autor:  janek_s [ Kolmapäev Apr 09, 2014 9:16 pm ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

Osad samalaadsed tooted tihendavad-parandavad ka rehvi-veljevahelist hermeetilisust,kas ka see?

Autor:  jcb4cx [ Reede Apr 11, 2014 1:14 pm ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

Pange aga mingi ködi rehvi sisse - kui seda on vaja hiljem vulkaniseerida ja tugevduslapp panna - siis ükski rehvitöökoda Teid sellise saastaga jutule ei võta. Kõik see keemia on välja töötatud sõjaväe tarbeks, et "kahuriliha" sõjaväljalt koju tuua, hiljem pannakse uus rehv alla ja unustatud. Sellist pläga võib kasutata mingi odava sussi sees, mille võib hiljem lõdvalt ära visata. Kui aga võtta mingi metsakarehv, mis maksab ca 5K eurikut, siis torke puhul on kõik see koortide vahe sedasamustki ködi täis... Sisemine kiht mingi jamaga saastunud ja mitmekomponentsed liimilapid sisuliselt enam ei kleepu.
Kogu see keemiamajandus on mõeldud ajutise lahendusena... mitte igavesti töötama. Mõelge nüüd ise, rehv on saanud torke, augu servad hakkavad üksteise suhtes liikuma, kui rehv veereb. Kindlasti on keegi Teist pannud torkega rehvi sisse lohvi ja jätnud torkekoha lappimata - kaua see lohv vastu on pidanud? Varem või hiljem on ta just sellesama kohapelt läbi näritud. Täpselt sama on selle ködiga seal torkeaugus - suht kiiresti rehvi enda liikumine murendab selle hangunud pudru sealt välja, OK, löga on veel rehvi sees, uus jookseb asemele... Aga torkeava servad kulutavad iseennast liikumise käigus ja ava muutub suuremaks. Seda mina ei usu, et see vedelik on nii võimsa koostise ja struktuuriga, nagu vulkaniseeritud paik, kohe kindlasti mitte!

Autor:  janek_s [ Reede Apr 11, 2014 7:59 pm ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

Ei ole need asjad nüüd nii hullud midagi :)

Autor:  tets [ Reede Apr 11, 2014 9:05 pm ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

Meil saavad kõik silokäru rehvid juba profülaktika mõttes seda ''ködi'' täis pandud. Ega ikka ei ole tore küll kuskil suure kuumaga teel peal rehvi vahetada. Noh, ja kui rehv otsustabki puruks minna, siis juba suure pauguga ning siis pole enam midagi paigata.

Autor:  kaspar78 [ Teisipäev Juul 08, 2014 10:46 am ]
Teema pealkiri:  Re: rehvirõhk

Postitan sellest hermeetikust veidi lisainfot.

Keegi siin tundis muret, et kasutades seda hermeetikut, ei õnnestu hiljem
rehvi vulkaniseerides parandada. See väide ei vasta tõele.

OKO hermeetik ei kleepu rehvi sisepinnale ning on eemaldatav lihtsalt
voolava veega pestes.

OKO hermeetikuga parandatud torkekoht on 1,62 korda tugevam
vulkaniseerimisest ning 7 korda tugevam „nööriga“ parandamisest.

Kõige suuremale „kahtlejale“, hermeetiku omaduste kohta, olen valmis
eraldama tasuta koguse hermeetikut ühele rehvile tingimusel, et siinsamas
foorumis hiljem oma kogemused teistele foorumlastele teatavaks teeb.





Parimate soovidega / Best regards,

Margus Keidla

NORTIRE AS

Läike tee 10, Peetri küla, Rae vald 75312, Estonia
Mobile: +372 568 62672 | www.nortire.ee | E-mail:
<mailto:margus@nortire.ee> margus@nortire.ee

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/