Foorum põllumeestele
http://foorum.rodnas.ee/

Rikked
http://foorum.rodnas.ee/viewtopic.php?f=16&t=1414
1. leht 3-st

Autor:  kjaanus [ Esmaspäev Mai 31, 2010 10:48 pm ]
Teema pealkiri:  Rikked

Selline mõte tuli pähe, kui arvatavasti siitsamast foorumist pärit lembituga sõitsime ja rääkisin talle muu hulgas ka ühe loo ühest "rikkest" (selle võib olla pärastpoole), mille peale isegi tema korraks muigas. Sellest tekkis mõte natuke rahvaluulet koguda. Vabandust, kui juba tehtud on, kuid kogu foorumit läbi lugeda ei viitsi ega jõuagi ja esmapilgul midagi spetsiifilist silma ei hakanud:
Seega: TOBEDAD, NALJAKD VÕI UNIKAALSED RIKKED, VMS. Mitte igapäevased, vaid tõesti sellised, mida tegelikult ei saaks toimuda, mis on absurdikad või eriti lollid, kuid nö. tõepärased, mitte anektoodid (ehkki, kust see piir lähebki).
Ei ole vaja kohti, nimesid, vihjeid (naabril, meil kusagil, vms) ega masinamarke, ega midagi, mis aitaks kellelgi kedagi ära tunda. Ainult asi iseenesest.
Kui see teema kusagil on, andke teada, loeksin huviga, usun, et see on isegi kohati õpetlik.
Kas kellelgi on midagi?

Autor:  lembit [ Teisipäev Juun 01, 2010 5:55 am ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

Tere.Eks Jaanusel ole igasuguste rikete kohta palju rohkem rääkida kui minul.Tema on seda tööd teinud hulk aastaid rohkem kui mina.Minu kogemused piirduvad enanjaolt nõukogude aegse ja nüüd ka CNH masinatega.Aga kuna nüüd tuleb aina tihedamini aidata ka teist värvi masinaid ,siis on juba ka nende juurest päris huvitavaid asju tulnud.Aga see selleks nii,et andke siis aga julgelt teada ka nendest halenaljakatest riketest.Muideks see Jaanuse räägitud juhus ajab mind siiani kergelt muigama.

Autor:  hillar [ Teisipäev Juun 01, 2010 11:20 am ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

Ühel sepal ei läinud Jawa käima, lähemal diagnoosi määramisel selgus, et ei ole sädet. Ok, vaatame, kas kõik ühendused on korras -on, kontaktid puhtad, aku täis, süütepool korras, relee... Päeva lõpuks oli elektrisüsteem lahti ja kokku korduvalt käinud, kuni lõpuks koitis - suretusnupp oli OFF asendisse jäänud.

Autor:  janek_s [ Teisipäev Juun 01, 2010 10:52 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

Traktorist kurdab et landini traktoriga on halb töötada kuna iste on vastikult madalal.Tegemist vähima raha eest saadava grammeriga.Sai näidatud et istme kõrgust tuleb sellel istme mudelil regullida nii et tõstad tervet istet üles kuni kuuled klõksu.Oh imet halvast sai kohe palju parem. :)

Autor:  jansatrt [ Kolmapäev Juun 02, 2010 10:24 am ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

pidurituled ei p6lenud...
ega ei m66dteud voolu kuskilt vaid hakati kohe konna vahetama, mitu tundi tood ja ei midagi , pirnid olid l2bi p6lenud :D


vahetati pressi ees traktorit ja pressi hyrdo ei tee mitte piuksugi, pandi vana tagasi ja ikka ei midagi, kutsuti mehaanik, tuli vaatas asja yle eemaldas v2ikse kivikese ja ... arve oli 2500

Autor:  urm71 [ Kolmapäev Juun 02, 2010 4:23 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

Ehitusbrigaadis mehed mootorsaega- teritasid ja pingutasid ketti, hakkasid saagi käivitama- ei midagi! Ülemus viis sae remonti, seal öeldi et ilma bensiinita jah saag ei käi!

Autor:  Uku [ Kolmapäev Juun 02, 2010 5:30 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

Aastaid tagasi oli vaja minna Deutsiga silo tegema, haakisin pressi järgi, tahaks põllule minna.... aga vat mis ei liigu on traktor. Punased tuled viguvad, piiksub ja viiksub, ning mitte üks kriips liikumist :? Pidin juba Samposse helistama, aga üks kaastöötaja märkas et pidurituled ei põle. Kontrollisin kaitset, katki, vahetasin ära ja ennäe masin korras :shock:

Autor:  John3400 [ Kolmapäev Juun 02, 2010 5:43 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

mul tuli see lugu meelde, et mõned aastad tagasi sai käidud trakadega silotegude ajal kaasas sõitmas. Masin oli MF 8450 Dyna midagi. Ühel hetkel hakkas main piiksuma ja näitas sõidu ajal et käsipidur peal. tõmbas kõrvale teeäärde ara. Jättis korra masina seisma. Tahtis uuesti käima panna ja parda arvuti ei hakanud enam tõõle. Lülitas korra massi välja, ikka ei midagi. Tegi paar kõne, õeldi et kontrolli kaitsmed läbi. Selgus et mingi tulete kaitse oli läbi, mis tulenes sellest et käru tuled olid kuskilt maalt lühises. vahetas kaitsme ara ja masin korras. Hiljem tuli sama viga korra veel, vana võttis jupp vask trrati, keeras selle ümber kaitsme ja viga oli korras.

Autor:  Margusv [ Kolmapäev Juun 02, 2010 7:16 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

Sõitsin russiga ja järsku must suits väljas jõudu ei ole ja jube sisin sumpas. Mõtlesin et plokikaanetihend, et peksab kahe silindri vahelt üle, vahetasin plokikaanetihendi ära, ikka sama jama. Aga sumpasõel oli lahti tulnud ja üles torru kinni löönud nii et gaasid ei saanud kuidagi sumpast välja enam :D

Autor:  kjaanus [ Kolmapäev Juun 02, 2010 8:37 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

Siin siis see algul vihjatud lugu:
Kõik see mees sõitis parasjagu suvepäevadele, kui tuli kõne kliendilt: uuel masinal lausa lendas mootorist õlipilv välja. Mees jättis masina kohe seisma, masin seisab keset vagu, seega tulge kohe kohale. No aga kes ka kuidas see mineja on - eks ikka remont esmalt telefoni teel: mis õli - ei tea, ei saa aru - no kontrollige järgi, mootor, käigukast, radikad/voolikud terved - esisild. Kõik näib korras olevat. Õli on must - ei puhas. Mingeid tulesid ei põlenud - ei tea, mees käima panna ei julge. Garantii. Proovige, meie vastutame ega mõne sekundiga enam hullemaks lähe - kindel. Helistab: masin näib käivat, kõik nagu normis. Ega mees midagi segi ei ajanud - mis te mehed nalja teete, masin tilgub siiani. No proovige tööd teha, mis juhtub. Ei julge - garantii. Ülemus võttis toru enda kätte ja pani käe piiblile, et ükskõik mis juhtub, on garantii. Tuleb uus kõne: asi selge, vaos vedeles mingi õlikanister, sõitis sellest üle.

Autor:  tarts [ Neljapäev Juun 03, 2010 11:04 am ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

praeguseks juba 5a tööd teinud sama masinaga millest juttu oli.Belarussi mehel oli õli kanister kaasas aga kaotas ära ja nii tõesti künniga juhtus.Samas jah ei tea miks aru ei saadud,et lääne masinal diisel õli ju pole!

Autor:  kjaanus [ Neljapäev Juun 03, 2010 5:28 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

tarts kirjutas:
praeguseks juba 5a tööd teinud sama masinaga millest juttu oli.Belarussi mehel oli õli kanister kaasas aga kaotas ära ja nii tõesti künniga juhtus.Samas jah ei tea miks aru ei saadud,et lääne masinal diisel õli ju pole!

Ehh-ee no tere tulemast...
Noh, millest me seal bussis õlle vahele muud rääkisime, kui et ei saa olla sellist asja sellise koha peal, aga näe on. Mida kuradit! Ja kus sa läbi telefoni aru saad, et diiselõli. Aga väitele, et lääne masinal ei ole diiselõli kui sellist, julgeks küll vastu vaielda.
Aga muidu, anonüümselt oleks parem.
Selle masinaga oli alguses veel üks üsna kummaline jama...

Autor:  kristjan [ Neljapäev Juun 03, 2010 10:07 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

MTZ-82 -l vahetati kardaanipukk. Pärast seda mootor enam ringi ei käinud: Uuriti ja puuriti siit ja sealt. Viga ei leitud. Tuli välja, et pikem polt oli alt sisse keeratud, mis küündis hoorattani.

Autor:  urm71 [ Neljapäev Juun 03, 2010 10:32 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

tuttav tunne

Autor:  Uku [ Neljapäev Juun 03, 2010 10:34 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Rikked

kristjan kirjutas:
MTZ-82 -l vahetati kardaanipukk. Pärast seda mootor enam ringi ei käinud: Uuriti ja puuriti siit ja sealt. Viga ei leitud. Tuli välja, et pikem polt oli alt sisse keeratud, mis küündis hoorattani.


Seda on isegi nähtud, muidugi koos meeleheitliku käima vedamisega :D

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/