Foorum põllumeestele
http://foorum.rodnas.ee/

Frontaallaadurid
http://foorum.rodnas.ee/viewtopic.php?f=15&t=946
1. leht 18-st

Autor:  Andrese talu [ Kolmapäev Nov 11, 2009 9:56 pm ]
Teema pealkiri:  Frontaallaadurid

Valtrale vaja frontaallaadurit. On räägitud, et võimalik paigaldada ka teiste tootjate poolt valmistatud laadureid. Valtra poolt toodetud laadur N101 jaoks maksab 150 000 + km. Hinna sees siis hüdroleevendi , tõukamistoed, paigaldus.Tõstejõudu 2050 kg tõstekõrgus 375cm.Hind 155000 +km. Mis firma laadureid kasutate ja kuidas rahul olete?

Autor:  aivo [ Kolmapäev Nov 11, 2009 10:24 pm ]
Teema pealkiri: 

Jõudu.
Aga miks Sa koos traktoriga ei võtnud? Sellele saab toetuse ka peale.
Mul mõlemal Valtra orig. küljes. Ei kurda.

Autor:  Andrese talu [ Kolmapäev Nov 11, 2009 10:42 pm ]
Teema pealkiri: 

aivo kirjutas:
Jõudu.
Aga miks Sa koos traktoriga ei võtnud? Sellele saab toetuse ka peale.
Mul mõlemal Valtra orig. küljes. Ei kurda.

Raha ei olnud piisavalt, ja kuna on T 40 ,millel kunn küljes, olen silo ja heinarullid liigutatud saanud. Aga nüüdseks on aeg nii kaugel, et vanast heast T 40 st on saanud masin, millesse ronimine ja sõitmine on PIIN. Eriti külmunud roobastes, mudas ja sõnnikus. Kui silorull ees, siis iga kergema kallaku korral kipub kreeni minema. :evil:

Autor:  jürto [ Neljapäev Nov 12, 2009 7:08 am ]
Teema pealkiri: 

mul kah valtra laadur,sama mis quicke, hinnad ühed neil,mx kallim,john kallim. Kas selle hinna sees kühvel ja haaratsid kah ikka?

Autor:  lembit [ Neljapäev Nov 12, 2009 8:51 am ]
Teema pealkiri: 

aga kas sa TRIMA laadurit oled uurinud-tuleb quickega samast tehasest.Lihtsalt ilu vidinaid vähem küljes ja minu teada odavam ka

Autor:  Andrese talu [ Neljapäev Nov 12, 2009 9:21 am ]
Teema pealkiri: 

Hinna sees oli kühvel ka. Enne hinnapakkumiste võtmist otsustasin siin uurida, et mis tootjaid ja mudeleid eelistada.

Autor:  Uku [ Neljapäev Nov 12, 2009 9:32 am ]
Teema pealkiri: 

Siin on veel mainimata Stoll, uued paistavad täitsa asjalikud. Nii Stollil kui MX-il saad valida hüdraulilise või mehhaanilise parallelogrammi vahel, Trimal ja Quickel(Valtra) on minu teada mehhaaniline parallelogramm. Kõik need margid on saadaval ka ilma parallelogrammita, iseasi kas neid müüa tahetakse.

Autor:  Andrese talu [ Reede Nov 13, 2009 10:12 pm ]
Teema pealkiri: 

Uku kirjutas:
Siin on veel mainimata Stoll, uued paistavad täitsa asjalikud. Nii Stollil kui MX-il saad valida hüdraulilise või mehhaanilise parallelogrammi vahel, Trimal ja Quickel(Valtra) on minu teada mehhaaniline parallelogramm. Kõik need margid on saadaval ka ilma parallelogrammita, iseasi kas neid müüa tahetakse.

Misasi see paralleelprogramm on? :oops: Kas see on hea, kui on võimalik valida, ja kumb siis etem on, kas hüdrauliline või mehhaaniline? :oops:
Mascuses Stolli kõvasti müügil. Valdavalt Saksamaal. Kes Eestis Stolli müüb? MX -ist oli ka juttu, kes seda müüb? :oops: Palju lolle küsimusi... :lol:

Autor:  ONiils [ Reede Nov 13, 2009 10:29 pm ]
Teema pealkiri: 

Kas parallelogramm pole mitte see süsteem, et kui tõstad laaduri noolt üles, siis ta hoiab ise kopa ava ülespoole. Kui kopp oleks noole küljes jäigalt, siis ta ju kallaks oma sisu traktorikapotile? Või kui ees on rullipiik. Kui laadur on all ja paned piigi maaga paralleelseks, siis laadurit tõstes hoiab see süsteem piigi kogu aeg maaga paralleelsena.
Mul on Belarusil Krabi frontaallaadur mehaanilise parallelogrammiga. tõstejõud oli vist 1300 kg. Mulle täiesti piisab, et heinarulle tõsta ja kopaga aegaajalt pinnast liigutada.
Aga kas keegi palun seletaks mulle, misasi on hüdroleevendi?

Autor:  Andrese talu [ Reede Nov 13, 2009 10:46 pm ]
Teema pealkiri: 

ONiils kirjutas:
Kas parallelogramm pole mitte see süsteem, et kui tõstad laaduri noolt üles, siis ta hoiab ise kopa ava ülespoole. Kui kopp oleks noole küljes jäigalt, siis ta ju kallaks oma sisu traktorikapotile?
Mul on Belarusil Krabi frontaallaadur mehaanilise parallelogrammiga. tõstejõud oli vist 1300 kg. Mulle täiesti piisab, et heinarulle tõsta ja kopaga aegaajalt pinnast liigutada.
Aga kas keegi palun seletaks mulle, misasi on hüdroleevendi?

Seda tean vist küll... See selline asi, et kui sõidad ebatasasel maal, ja heinarull laaduril, siis hüdroleevendi võtab ära suurema kõikumise, mida raskus eesotsas traktorile tekitab. Teisisõnu laadur loksub kuigipalju, ja traktor mitte.

Autor:  jürto [ Laupäev Nov 14, 2009 6:36 am ]
Teema pealkiri: 

para süsteemi seletas oniils ära ,leevendi on pigem sõitmise ajaks,tõstes tuleb ta välja lülitada,aga miks ta on,noh et ei raputaks :lol: Selle 150 kilo eest on see laadur kindlasti parallelogrammiga,valtra neid minuarust ilma ei panegi.

Autor:  Metsamees [ Laupäev Nov 14, 2009 9:14 am ]
Teema pealkiri: 

Ei tea misjaoks tõstes leevendi välja tuleb lülitada. Kui leevendi on on loodud selleks, et koormuse all laadurit ja traktori raami säästa. Keegi varsti ütleb, et esivedrustus tuleb ka laaduri kasutamisel välja lülitada.Leevendi ja esivedrustuse lülitad välja ainult planeerimis töödel või siis, kui on vaja midagi väga täpselt tõsta.

Autor:  jürto [ Laupäev Nov 14, 2009 9:49 am ]
Teema pealkiri: 

aga vat ma ei tea,koolitusel räägiti sellist juttu ei taiband küsida kah kohe miks,aga uurin selle järgmine nädal välja :wink:

Autor:  jcb4cx [ Laupäev Nov 14, 2009 5:50 pm ]
Teema pealkiri: 

Leevendi on ainult sõitmise ajaks!
Kopaga töötades, muudab ta liigutused ebatäpseks. Lihtsalt lahti seletades on tegu kopa tõstmisahelas oleva rõhuakuga, mis leevendab esilaaduri üles-alla liikumiset tekkivaid lööke traktorile.
Kui töötamise ajal leevendi sees on, siis saate mõne aja pärast osta uue rõhuaku, sõltuvalt mudelist 3000 - 8000 krooni. Kui on elektrilise lülitusega, siis õnnestub isegi, samuti sõltuvalt tüübist, teha veel 5000 - 25000 kroonine investeering.

Iseenesest põllumajanduslikud esilaadurid on nõrgemad-kergemad ja kannatavad leevedi sees olles tööd teha, kopplaadurite puhul on aga aastase valekasutamise juures uue rõhuaku ja solenoidklapi ostmine kindlustatud.
Sama kehtib ka teleskooplaadurite tõstesilindrite amortide suhtes.

Suurim sigadus, mis masina suhtes tehakse, on transportööd kopas. On see siis kruusavedu, maatihendajad kopas või mis iganes.
Eesti politsei pole veel avastanud teenimisvõimalust, aga pea see neile selgeks ei saa - ükski esilaadur pole mõeldud asjade transpordiks - see tähendab, kui maanteel olles on midagi kopas, siis trahv saab tulema!

Autor:  Metsamees [ Laupäev Nov 14, 2009 6:35 pm ]
Teema pealkiri: 

Trima leevendid on siis küll kövad asjad, 10 aasta jooksul põle küll ühtegi rõhuakut vaja läind. Kesk-Eesti ja Läänemaa omad teevad koguaeg leevendid sees laadimistöid. Paljukest sa selle laaduriga siis tee peal ikka sõidad, peale rullide veo. Põllumajanduslikud laadurid ja spetsiaallaadurid on ikka suht erinevad, peale töö põhimõtte.Põllumajanduslik on ikkagi abi töövahend.

1. leht 18-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/