Matu kirjutas:
Kombain ei pea põllu ääres autot laadimas käima vaid saab edasi koristada. Kui vahekäru hankida sellise mahuga, et ühe ümberlaadimisega transamasina ära täidab, saab too kiiremini põllu äärest minema ja ka transpordi tootlikus tõuseb.
Kui vahekäru ainult vahekäruks, mitte multifunktsionaalseks haagiseks soetada, siis ise vaataks hoopis J&M jm. sarnaste masinate poole. Mahutavuse võtaks sellise, et transpordimasin saaks ühe laadimisega põllu äärest minema ja jääks natuke ruumi üle, et kombainist ei peaks laadimisel jälgima, et kas läheb üle ääre või mitte. Lisaks annab suurem maht suurema buffervõime nendeks hetkedeks, kui transas mingi viivitus peaks tekkima. Suurtel kärudel miinuseks suure veduri vajadus ja võimalik põllu tallamine, kui rekka jagu vilja korraga peale võtta. Nende kastide transport laiuse tõttu ebamugavam, kuid kombainist jälle mõnusam sinna laadida. Kolu põhja koristamine peaks lihtsam olema, kui põhjatigudega kärudel. Endal kogemus J&M käruga, millest laadisime muljurisse ja vilja niiskuse(veerandi kombaini punkri kaupa koristasime, sest muidu ei tulnud välja .. niiskust ei tea, sest ükski mõõtur ei näidanud) tõttu ei olnud ühtegi probleemi, mida mõned on Horschi kärule ette heitnud.
Kas selle J&M-i tõite ise usast sisse? Sealmail tundub J&M, Parker ja Brent üsna levinud tegijal olema. Kuidas tal teo vedu lahendatud on? Mingeid sõlmi ka on millele remondivajadusel USA poole peaks pöörduma, või saab kõigega siin hakkama?