Agronaut kirjutas:
Lisaksin veel Deutz Fahriga tegelejate hulka Taure! Kogu see diilerite muutuse ja Kvernelandi pressi allüksuse müügi saaga on reaalsuses niivõrd jabur ,et ma poleks nüüd,21 sajandil,euroopa ühes arenenenumas riigis selle pealegi tulnud ,et ma ei saa kvalifitseeritud abi!
Aga kuna juba algus antud loetelus kipub segaseks muutuma siis lisaksin siia veel muutuja X-Oli Ver Kruuda.(igaüks saab aru mida see piimatootjale tähendab!)
Mis puutub juhtmete vahetusse ,siis see ei aita . Mootorid ja programm on erinevad ,natuke keerulisem
Sellel pressil pole ei Kverneland ´i ( endine Gallignani) ega Case´ga ( osad endine Orkel, osad punased New-Hollandid) mingit pistmist. See MP 124 on Viconi toode( Tänane KUHN). seega kui Tammelil ei ole isu sellega tegelda siis tõenäoliselt sa abi ei saagi. Praegused D-F ja Kuhn dealerid ei hakka nii vana masina pärast tehasest infot( loe väljaõpet) hankimagi. Rahaliselt see lihtsalt ei tasu ära.Minu arust on asi äärmiselt lihtne.
1.Helistan
2.Saabub firmast mees ja ühendab pressi arvutiga.
3.Diagnoosib vea ja tellib detaili
4.Vahetab defektse detaili
5.Esitab arve
6.Maksan arve
7.Naudin tööd remonditud pressiga
Nii vanal masinal ei ole läppariga midagi teha.Sealt ´´Test´´ pistikust saad ainult´´ input ´´ja ´´output´´ signaale testida, mida on võimalik ka palju lihtasmalt lahenada. Kahjuks ei loe välja kas see masin soetades töötas või oli juba ostes rikkega. Viimasel juhul ei tea keegi mis sellega tehtud on ja asi lõpeb kogu el süsteemi vahetusega mis nii vanal masinal on mõttetus.Siis on parim soovitus müüa masin nagu oleks ainult nöörsidumine( eeldusel , et nöörindus ikka toimib) ja osta mõni toimiva võrksidumisega asemele.