MK kirjutas:
Ega ma kohe ei plaani sellega 8t vedama hakata, aga resurss on vajalik ikka.
Poekärude kohta ei hakka isegi sõna võtma. Korralik käru on kõvasti peale 100 000 ja alla selle on analoogselt halvasti koostatud nagu murutraktori kärud.
Vene kärud on selles suhtes paremad need on vähemalt "üle tapetud" tähendab et saab ikka tunduvalt rohkem panna kui paberid lubavad.
Võtaks selles osas sõna, et üle saab koormata.
See sama väike tökats 2t 1pts2 on haige elukas. Nimelt jah kast mahutab kruusa täie koorma. Kuid oriignaal sild on torusild ja rusil taga väike keeramise peal "jooksid rattad koos rummudega oma teed pidi" . Tulemus kaheteljelise 2pts4 sild alla. (siinjuures on tähtis ka kas lai või kitsas sild. (lai sild uuem, millel on ka suuremad laagrid ja annab laiemat rehvi aretada)
Teine probleem ongi talvel puude vedu originaal käruga 9x16 rehv haagise all on kuradi kitsas. See upub ülikergelt soisel pinnasel ära. (lahendus mida mina näen on 15,5x18 jennisei 1200n tagarattad) panna alla.
Ühesõnaga, et korraliku haagist saada tehase omast, tuleb korralikult ta ümber ehitada.
Siinjuures 1 sõna ka 2 teljeliste 2pts4 haagiste asjus.
Viimased mis tulid krooni alguses on viimane rämps silindri kinnituse kohapealt. Ehitada võib küll kõrged ported, kuid juhul kui näiteks nisu põllupealt ära tuua mis täislastiga oleks 8t ning seda maha kallutama hakata rebib ta raibe kasti põhjast silindri kinnituse lahti, viletsamal juhul väänab kõik silindri rauad ülikõveraks. (olen seda kohanud mitu korda)
Seega mõlemal juhul peab teadma mida tahta. Ümber ehitustest enamjaolt ei pääse. Midagi väga rõõmustavat cccp toodetes polnud.
Seetõttu ma ise vähemalt soovitaks küll vaadata juba tänapäeva haagiseid juhul kui mõnest veoautost ehitama ei hakka.
Kui ma endale haagist ehitasin, pakuti küll 1 teljelist haagist 60k ringis erinevate tootjate poolt. Kuigi jah 1 teljeline enamjaolt on 2-4t kandevõimega vaid.